[WINNAAR] Beste CAKEBOX 2014!

Cruel Traction van Wolff. Hard, groot, mooi en met een uitstekend tempo voor een van de best mogelijke prijzen als je de black cobra of de rage kocht. Gewow ik bedoel gewoon wow!

Hallo allemaal, niet nieuw maar wel 1e post voor mij.

Ik wil het toch wel even opnemen voor de Heron-mixed box. Vorig jaar ook gehad, maar problemen met doorlonten. Dit jaar extra aandacht aan besteed en de box ging als een raket.
Ik denk wel de grootste en volste boeketten die ik tot nu toe gezien heb.
Twee jaar geleden de befaamde -GOE- gehad. Deze was wel heftiger/aggresiever als de mixed box, maar minder mooie boeketten vind ik.

Hier een straat filmpje (niet van mij btw en het doorlonten gaat niet lekker)

Mijn keuze: de Heron Mixed-Box

Laatst bewerkt:
Mijn keuze is de Zena Revolution. Gekocht voor een zeer scherpe prijs en qua prijs/prestatie vond ik deze zeer goed.

De Cruel traction van wolff, de topper van mijn vuurwerk dit jaar. Huge boeketten, goeie burst en een mooi tempo! Dit jaar sowieso minimaal 1x in de collectie!

Op een 2e plek komt de Showbox 1 van Vuurwerkmania, had er toen ik er een besteld had niet al te veel van verwacht door de prijs maar dit was ook echt een topbak! Reken daar de prijs van slechts 50 euro bij en dan kom je op een terechte 2e plaats terecht

*Cruel Traction van Wolff (black corba 120 voor mij) maar wow wat een geweldige bak..was vanaf de eerste demo er al verliefd op en in de straat was die nog geweldiger!

Cruel traction, without a doubt. Wát een bak. Kan gewoon meekomen met of zelfs het gemiddelde profblok overstijgen. Heerlijk ding.

Back
Bovenaan