[WINNAAR] Beste CAKEBOX 2014!

Heb de Cruel Traction nog nooit live gezien. Dit jaar Immortal Gold en Golden Box van Zena in huis gehad , jezus wat heb ik genoten van deze klasbakken. Omdat de Golden Box dan financieel wat beter ligt kies ik voor de Golden Box. Volgend jaar zonder twijfel weer!

Qua losse cakes moeilijke keuze.
Kom dan toch bij de Joy Ride, Massive en Chrackling Chry 2.0 uit, heerlijke cakes.

Cruel traction wat een top bak zeg volgend jaar zeker weer halen, en de Immortal gold was ook weer geweldig !!

Zena Mayhem! Mooie en zeker een goede betaalbare cake (€ 85,-) En een hoop variatie aan effecten.
De Cruel Traction had ik niet dus daar kan ik niet op stemmen...(word toch wel winnaar:p)

De showbox1 van Vuurwerkmania. De prijs in de super aanbieding was echt winner!
De effecten waren van goede kwaliteit, daarom voor mij de winnaar in dezen.

Showbox 1 -prijs kwaøiteit waar zelfs de cruel niet aan kan tippen.

Beoordeling uit persoonlijke ervaring:

1. Vuurwerkmania- 1,2” Spinning Tail to Multicolor 100’s

Absoluut de topper in mijn collectie afgelopen jaar. Prachtig heldere kleuren, goede spinners en een super tempo.

2. Wolff Vuurwerk - Cruel Traction

Prachtige cakebox met gigantische boeketten. Minpunt waren de kleine pauzes tussen de cakes, ondanks het tot onderaan vrijmaken van de lonten en vanaf daar verbinden. Was dit niet het geval geweest was deze cakebox hoger geëindigd.

3. Rubro - Event Z-shape Starflower

Hier kan ik kort zijn: een meer dan prima waaierbak!

Eervolle vermelding voor de Vuurwerkmania - Showbox 1. Echter ben ik bij de beoordeling uitgegaan van de adviesprijs, dat maakt dat deze cakebox geen plek verdient in de top drie.

Ik had dit jaar veel mooie boxen, maar de cruel traction stak er wel bovenuit! Echt een harde burst met enorme effecten.
Vlak daarachter staat de 1,2" green tail purple star w/green met zijn heerlijke tempo en grote effecten. Verder had ik ook nog de wonderful world en de zena triumph. Bij de wonderful world was vooral de finale echt indrukwekkend! Bij de triumph waren de blinkers erg mooi.

Voor mij is het dit jaar dus:
1. Cruel traction
2. 1,2" green tail purple star w/green
3. Wonderful world
4. Zena triumph

Flink wat cakeboxen meegemaakt op demo's en met oud en nieuw, en de overduidelijke winnaar was de Cruel Traction, Black Cobra/Bobra 120. Wat een super box! Heb er echt van genoten met oud en nieuw, alle effecten waren top. Op de demo dacht ik dit kan niet, maar dit bleek toch waar te zijn! Complimenten voor Wolff!

Mijn stem gaat dus naar de Cruel Traction!

ik vond de sick six en hele verassende cakebox met hele mooie effecten...en dat voor 50euro de cakebox van 2014

Back
Bovenaan