A Afcajax VWC lid 7 jan 2020 #162 Ik zou graag als nieuw product 2019 willen nomineren Sirius & The Blizz van Magnumvuurwerk. Ik was positief verrast wat er uit deze set cakes kwam.
Ik zou graag als nieuw product 2019 willen nomineren Sirius & The Blizz van Magnumvuurwerk. Ik was positief verrast wat er uit deze set cakes kwam.
T tjopper VWC lid 7 jan 2020 #165 Tropic Scream. Echt hele dikke fluitcake. Ik houd van de fluiters en dit is echt een goede aanvulling op het assortiment met een goede freakprijs.
Tropic Scream. Echt hele dikke fluitcake. Ik houd van de fluiters en dit is echt een goede aanvulling op het assortiment met een goede freakprijs.
S Swenney VWC lid 7 jan 2020 #169 * NIEUW product uit 2019: MJB Cake - 40 sh - 488 gram (Evolution Fireworks) * OUDER product vóór 2019: Weissblinker Dahlien - 25 sh - 500 gram (Fünke)
* NIEUW product uit 2019: MJB Cake - 40 sh - 488 gram (Evolution Fireworks) * OUDER product vóór 2019: Weissblinker Dahlien - 25 sh - 500 gram (Fünke)
Thresher VWC lid 7 jan 2020 #170 Nieuw: wolff decibel, unieke gouden spinners, grote mooie blinkers voor een scherpe prijs.
S swift VWC lid 7 jan 2020 #171 Mijn favoriete nieuwe product is de MJB cake en ouder product de Massive
T thermite VWC lid 8 jan 2020 #174 Nieuw product: Barbary Lion - Luypaers Ouder: Coco Blue, Evolution
Mr_Breaker VWC lid 9 jan 2020 #177 Voor mij was de Pig (China Red) de beste nieuwkomer en de Whicked Whistle (VWT) de beste 'oude' cake. Enorm genoten van de kleuren in beide cakes
Voor mij was de Pig (China Red) de beste nieuwkomer en de Whicked Whistle (VWT) de beste 'oude' cake. Enorm genoten van de kleuren in beide cakes
sprinkhaan VWC lid 9 jan 2020 #179 Nieuw - hellfire thunder oud - Is wel geen cake maar zie geen fonteinen dus plaats ik de crackling crystal!! Wat een fantastisch ding!!!!
Nieuw - hellfire thunder oud - Is wel geen cake maar zie geen fonteinen dus plaats ik de crackling crystal!! Wat een fantastisch ding!!!!