[WINNAAR] Beste CAKE van 301 - 500GR KRUIT van 2019

Mijn stem voor een bestaande cake gaat naar de Yellow River. Wat een topper.

Ik heb lang nagedacht over mijn stem voor een nieuwe cake. Uiteindelijk toch gekozen voor de Canada Lynx van Luypaers. Geweldige cake, mooie spreiding, goed gevulde mines, dikke tails die bijna tot boven branden, en goed gevulde boeketten met mooie effecten en kleurencombinaties.

Daarnaast een eervolle vermelding voor de WCKD Warlord/Supercell. Echt een topper van formaat, mooie effecten en wat een burst. Een geweldige prijs/kwaliteitverhouding maakt dit een ware aanrader.

Stem op een "ouder" product : Color Change van Vuurwerktotaal.
Stem op een "nieuw" product : WCKD Warlord van Magnum.

Met de mogelijkheid om zowel een stem uit te brengen op een product dat nieuw was in 2019 en een product dat vóór 2019 al op de markt is gekomen, zijn jullie tot onderstaande winnaars gekomen.

In de categorie Introductiejaar 2019 is de Beste Cake van 301 - 500 gram kruit van 2019 volgens jullie, de leden van Vuurwerkcrew.nl, de MJB Cake van Evolution Fireworks!

In de categorie Introductiejaar vóór 2019 is de Beste Cake van 301 - 500 gram kruit van 2019 volgens jullie, de leden van Vuurwerkcrew.nl, de Der Hammer van Vuurwerktotaal!

Wij feliciteren Evolution Fireworks en Vuurwerktotaal!

De top 5 van 2019 bij de cakes van 301 - 500 gram met introductiejaar 2019:
  1. MJB Cake - Evolution Fireworks (60 stemmen)
  2. Decibel - Wolff Vuurwerk (34 stemmen)
  3. Pig - China Red (15 stemmen)
  4. Wicked Warlord - Magnum Vuurwerk (11 stemmen)
  5. Unity of Lights - Evolution Fireworks (10 stemmen)

De top 5 van 2019 bij de cakes van 301 - 500 gram met een introductiejaar vóór 2019:
  1. Der Hammer - Vuurwerktotaal (25 stemmen)
  2. Yellow River - Pangu Fireworks (19 stemmen)
  3. White Red Rebel - Vuurwerktotaal (13 stemmen)
    Wicked Whistle (13 stemmen)
    Insane - Evolution Fireworks (13 stemmen)
  4. Massive - Vuurwerktotaal (9 stemmen)
  5. Crack Attack - China Red (4 stemmen)
    Mega 6-Star - Vuurwerkmania (4 stemmen)

------------------------------------------------

Wij mogen bij deze poll voor de Beste Cake van 301 - 500 gram van 2019 nog 2 leden blij maken als winnaar van een vuurwerkprijs!
De vuurwerkprijs zal pas later bekend zijn, daar komen we t.z.t. bij de winnaar op terug in het verslag van de trofee uitreiking. :)

Winnaar vuurwerkprijs voor de trofee van Evolution Fireworks: heho
Winnaar vuurwerkprijs voor de trofee van Vuurwerktotaal: flyineddy

Gefeliciteerd! Wij nemen contact de winnaars op voor meer informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Gefeliciteerd winnaars! Geen van alle bovengenoemde 2019 cakes gehad dit jaar, maar MJB en Pig lijken mij erg interessant! Worth to buy!

Gefeliciteerd Evolution en Vuurwerktotaal! Van de beide cakes heb ik Der Hammer wél gehad, maar niet geschoten i.v.m. de mist. De MJB-cake helemaal niet gehad, lang over getwijfeld om er voor om te rijden, maar uiteindelijk besloten niet te doen. Achteraf gezien best jammer: hij presteerde op veel films prima! Echt een leuke variatie op de Insane, wat ook een prima cake is. Winnaars van deze cakes ook gefeliciteerd, dat wordt genieten komende jaarwisseling!

Gefeliciteerd Evo en Totaal. MJB cake niet gehad, maar Der Hammer wel. Wat een geweldige cake is dat zeg, meer dan terechte winnaar.

Toch wel opvallend dat White Red Rebel zo weinig stemmen heeft gekregen, vorig jaar won deze cake nog de beste cake van 2018 met 60 van de ~375 stemmen (550 totaal), nu slechts 13 van de ~265 stemmers. Vorig jaar mocht je natuurlijk 2 cakes opgeven en dit jaar heeft niet iedereen voor een oudere cake gestemd, maar eigenlijk maakt dat niet zoveel uit. WRR verliest 47 van de 60 stemmen terwijl slechts Der Hammer 17 van de 42 stemmen verliest. WRR gaat van 11% naar 5%, terwijl Der Hammer van 7,5% naar 10% stijgt.

Presteerde de White Red Rebel zo slecht dit jaar? Ik had eigenlijk alle winnaars (tot 300gr, 301-500gr en Cakebox) van vorig jaar wel verwacht als ‘Oud’ winnaars verwacht.

Toch wel opvallend dat White Red Rebel zo weinig stemmen heeft gekregen, vorig jaar won deze cake nog de beste cake van 2018 met 60 van de ~375 stemmen (550 totaal), nu slechts 13 van de ~265 stemmers. Vorig jaar mocht je natuurlijk 2 cakes opgeven en dit jaar heeft niet iedereen voor een oudere cake gestemd, maar eigenlijk maakt dat niet zoveel uit. WRR verliest 47 van de 60 stemmen terwijl slechts Der Hammer 17 van de 42 stemmen verliest. WRR gaat van 11% naar 5%, terwijl Der Hammer van 7,5% naar 10% stijgt.

Presteerde de White Red Rebel zo slecht dit jaar? Ik had eigenlijk alle winnaars (tot 300gr, 301-500gr en Cakebox) van vorig jaar wel verwacht als ‘Oud’ winnaars verwacht.

White Red Rebel scheen inderdaad echt een stuk slechter te zijn. Ik vond Der Hammer (wel 2018 versie) gewoon goed. Zelf had ik de Stormbird van Rubro en de Redneck Revolt van Mania gestemd.

Ik had de WRR gekocht naar aanleiding van alle lovende reacties, was echt dikke poep, cq uitermate slecht.
geen idee wat de fabrikant precies gedaan heeft...

Gefeliciteerd!

Leuk om te zien dat die top 5 "oud" zo goed als volledig aanwezig is of eerder gehad, maar de lijst nieuwe cakes heb ik dan weer nauwelijks gehad. Komend jaar daar de nodige cakes ook maar eens van kopen dan om mezelf te overtuigen.

Van harte gefeliciteerd Evolution en Vuurwerktotaal:applause: De MJB cake maakte al veel los bij de leden in aanloop naar de jaarwisseling en dit was ook terug te zien in de poll. Zelf niet gehad, maar wel in actie gezien tijdens een demo en kan niet anders zeggen dan dat dit een erg goede en afwisselende cake is. Met name de v-shape multicolor boeketten springen er voor mij echt uit.

In de top 5 van de bestaande cakes, weer een mooie opsomming van de bekende toppers. De Der Hammer ook helaas niet gehad, maar als ik de straatfilms zo zie presteerde deze afgelopen jaarwisseling nog beter dan het jaar ervoor en dat voor een ongekend lage prijs. Prachtige cake.

Ook de prijswinnaars gefeliciteerd!

Back
Bovenaan