[WINNAAR] Beste CAKE van 2016!

Ik had dit jaar maar een paar 'kleine' cakes.

Mijn absolute nummer 1;

Pounding Napalm

Een heerlijke cake was dat, hoor hem nu nog fluiten. :bonk:

Ondanks dat ik dit jaar een collectie had waarbij eigenlijk geen floppers zaten, was er voor 1 cake die er bovenuit stak: Golden Willows van Evolution. Tempo was erg goed (niet te snel, niet te langzaam), erg grote boeketten en het effect was gewoon erg goed uitgewerkt! Deze staat bij mij bovenaan de wishlist voor volgend jaar.

De Massive van zena vuurwerk vind ik echt een topcake, mooie gekleurde boeketten met felle blink, kortom: Dé beste cake van Nederland.

Copital van Vuurwerktotaal. Las hier dat ie speciale effecten heeft en dat klopt, heel dik!

(ik wil dat shirt wel hoor! :-p)

Een flinke variatie bij deze poll, veel artikelen zijn genoemd en een aantal artikelen hebben ook heel wat stemmen verkregen!
Opvallend is het aantal cakes die al meerdere jaren te koop zijn, die komen weer hoog in deze poll. De top 3 bevat echter ook 2 nieuwe artikelen met beide een speciaal effect, de nr.1 van dit jaar bevat zelfs een effect welke we voor het eerst dit jaar zagen en dat wordt blijkbaar goed gewaardeerd door jullie!

De Beste Cake van 2016 is volgens jullie, de leden van Vuurwerkcrew.nl, de VOLT! Capital van Vuurwerktotaal!

De top 10 van 2016:
1. VOLT! Capital
2. Daisy Beam
3. Red Ghost
4. Massive
5. Crackling Chry 2.0
6. Wings of Darkness
7. Some Like it Hot
8. Cruelty
9. Viking
10. Hallucinator

Yup, de Capital was de bom. Leuke cake.
Zowel de Daisy en de Red Ghost staan al in bestelling voor volgend jaar hier.

Heb afgelopen jaar de Capital gewonnen maar kan niet zeggen dat dit een topper was, de burst en effect vielen mij erg tegen.

Maar de meeste stemmen gelden, felicitaties aan vwt.

Leuk! Ik had de Capital afgelopen jaar. Ik was van tevoren nogal skeptisch maar hij was top. Unieke cake met prachtig uitgewerkte effecten. Terechte winnaar wat mij betreft.

Heb het hele rijtje gehad, behalve de nummer 1.. Dus kan op eigen inzicht niet beoordelen of dit terecht is, maar de andere 9 zeker wel! Gefeliciteerd leveranciers met deze topproducten!

Vond dit zelf een hele lastige. Er zijn zoveel goede cakes. De Capital had in ieder geval een vernieuwend uniek effect. Dat heeft bij mij de doorslag gegeven. De hele top tien is top iig.

Geweldige top 10 is het geworden, met enkel top producten. Vuurwerktotaal, gefeliciteerd met deze prijs.

Back
Bovenaan