[WINNAAR] Beste CAKE van 2016!

Nog niet gestemd?! Doe dit dan snel, want je hebt nog maar 10 dagen!
En náást de kans op een mooie vuurwerkprijs, verloten wij óók een T-shirt per poll! Je maakt 4x kans op een tof shirt dus!

Stem mee!

16114290_1711869508838652_6063764338983537688_n.jpg

Inderdaad mensen, let hier op. Er is een topic voor beste box en een topic voor beste cake.

Hier heb ik toch nog even goed over nagedacht. Ik kan eigenlijk meerdere cakes opnoemen die de titel beste cake 2016 verdienen. Uiteindelijk gaat mijn stem uit naar de Zena Whistle Ti-Cloud. Wat een harde overweldigende fluit en met 12 shots tegelijk is dat een waar spektakel. Ik vond de Ti-Cloud (cracklingwolken) ook erg goed uitgevoerd.

Mijn eervolle vermelding gaat uit naar de Viking van Wolff. Ook een top product gezien de v-, w- en fanshape.

Xiaohe 19sh Hong Leng Dong Zena Verrassend hoge mines mooie effecten en harde burst
crackling chry 2.0 was ook weer mooi gevulde lucht.

Afgelopen jaarwisseling veel (zeer) mooie producten gehad, zoals de Malta Fan Style, Bardarbunga, Red Ghosts, 1.2" Whistle Ti-Cloud. :)
Maar er was 1 product die mij echt verrast heeft:
De Stormchaser van Wolff!:D
Wat een tof effect geeft die bak! Dat geluid! :D
Dat is echt de topper voor mij!

Eddy.

Je noemt mooie items op, maar die had ik niet, wil ze wel bestellen.
Zie ook eentje genoemd worden die ik wel had en ook wel heel speciaal vond, het effect is echt bijzonder, de Volt Capital!

Dit wordt steeds moeilijker. Elk jaar lijkt de kwaliteit steeds verder omhoog te gaan.

Een erg aparte en goeie nieuwkomer is wat mij betreft de Mad Twister van Dynasty/Wolff. De winnaar is voor mij echter de Fall Out van Vuurwerkmania. Een weinig voorkomend effect, waarbij de horsetails prachtig groot zijn uitgewerkt. Erg sierlijk tussen het vele geweld.

Back
Bovenaan