stefan11 VWC lid 7 jan 2017 #181 De beste voor mij was de:Volt! Capital Eervolle vermelding: -HFF Crackling fan 2.0 -Orange label ultimate screamer -Profi Cowboy fan
De beste voor mij was de:Volt! Capital Eervolle vermelding: -HFF Crackling fan 2.0 -Orange label ultimate screamer -Profi Cowboy fan
Goldpyro VWC lid 7 jan 2017 #183 Beste cake van 2016 vind ik toch de nieuwkomer Blue Camuro van Leslie. Erg mooie grote boeketten met dikke knal voor een prikkie.
Beste cake van 2016 vind ik toch de nieuwkomer Blue Camuro van Leslie. Erg mooie grote boeketten met dikke knal voor een prikkie.
S Stief VWC lid 8 jan 2017 #186 Ik heb genoten van de Vinking (Wolff). Niet een nieuw product, wel een dikke knaller!
M MsvD VWC lid 8 jan 2017 #187 Vond de capital erg gaaf. Maar op 1 toch de red ghost van evo. Zeker voor die prijs
D DionB VWC lid 8 jan 2017 #192 Niet echt een voorkeur dus ik ga mee met bovenstaanden, de Capital van Volt!
Bleumine VWC lid 8 jan 2017 #194 Had 2 mooie cakes van vuurwerktotaal uit de bff collectie. 1.Hallucinator (deze het mooist) 2.Color Changes Mooie cakes met heldere kleuren!! Mvg
Had 2 mooie cakes van vuurwerktotaal uit de bff collectie. 1.Hallucinator (deze het mooist) 2.Color Changes Mooie cakes met heldere kleuren!! Mvg
F Feymath VWC lid 8 jan 2017 #197 Ik kies dit jaar voor de Volt Capital. Mooie boeketten en een goede burst.
the cigarman VWC lid 9 jan 2017 #199 De Cruelty van Wolff. Ondanks dat deze is afgekeurd. Eervolle vermelding. Brocade King blue van Evolution (2015 versie) Golden Willows van Evolution Awaken van Witte Tenten.
De Cruelty van Wolff. Ondanks dat deze is afgekeurd. Eervolle vermelding. Brocade King blue van Evolution (2015 versie) Golden Willows van Evolution Awaken van Witte Tenten.
J JulioPyro VWC lid 9 jan 2017 #200 Crackling purple leuke waaier van Evolution, zeer verrassende burst en breed boeket echt een topper