Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Was een lastige maar als ik na ga waar ik nog het vaakst aan terug denk is dat de 1.2" Blue to red van Original Zena!
Echt een dikke salvo cake met goed uitgevoerde colour change, enorme boeketen met flinke burst en een mooi label. Doet niet onder voor cakes uit Cruel traction en de Cruelty!
Straatfilmpie:
Om de vergelijking kracht bij te zetten hier de Cruel traction exact hetzelfde gefilmd, vanaf 1:10 kun je de salvo's met elkaar vergelijken.
red ghost van evolution. dit jaar 5x gezien maar wat een prachtige cake is dit zeg.
perfect uitgevoerde ghost effect daarbij een goeie burst en grote effecten.
Het lanceergeluid (mede door de rapid fire) vind ik erg tof. In combinatie met een effect wat je niet veel ziet maar wel de aandacht trekt en dat voor 20 euro maakt het voor mij een topper!
Crackling chry 2.0. Wat een heerlijke bak. Met recht vorig jaar verkozen tot beste cake! Dit jaar had ik een karton ervan. Deze vier stuks in een keer af laten gaan als finale. Wat een geweld!