[WINNAAR] Beste CAKE van 2016!

De Some Like It Hot van Pangu!!! Het is dat maar weinigen hem echt in de straat hebben gehad. Anders ben ik 100% overtuigd dat dit de cake van het jaar zou zijn geweest. Helaas nu niet meer leverbaar.

Straat vol crackling fontein en de dikste effecten in een mooi tempo.

Heb dit jaar vrij veel losse cakes gehad. De Wings of Darkness, Sunbeam 1 en 4, Distraxion en de Turning Neon zijn me het meeste bijgebleven.

Lastige keuze... Maar dan gaat mijn stem toch voor de Wings of Darkness van Wolff. Erg mooie waaier met grote volle boeketten, heldere kleuren en goede burst.

Qua losse cakes vielen mij de volgende 3 positief op in de straat:
1) Vuurwerkmania - Venom Box
2) Zena - The Predator
3) Rubro - Daisy Beam

Ik had dit jaar niet zoveel losse cake's. Afgaand op de demo's zou ik Zena #1 zeggen, maar die bleek toch wat tegen te vallen. Afgaand op eigen ervaring zeg ik de Crackling Chry 2.0, die sprong er toch uit dit jaar voor mij. Wat een geweld.

Ik ga voor de revelation van Wolff..
Mooie boeketten, ronde effecten, goede blinkers.. en dat met een prima crackling mine onderin!

Deze vond ik erg lastig....zelf vind ik persoonlijk dat ik een nieuwe cake moet kiezen maar welke dan....

Mijn keuze is gevallen op de stormchaser! Prachtige waaiercake met vernieuwend fluit naar crackling effect. Een erg bijzondere cake en deze verdient het dus zeker om cake van het jaar te worden...

The Intimidator, Pyrobase, Lesli Vuurwerk. Werkelijk een prachtige cake met grote effecten!

Back
Bovenaan