[WINNAAR] Beste CAKE van 2016!

De Red Ghosts van Evolution en de Mad Twister van Wolff vond ik beide echt geweldig. Maar de Red Ghosts was toch echt de mooiste.

Ik was met name verrast door de enorme en mooie boeketten van de Commando (Vuurwerktotaal). Van de losse cakes die ik heb gezien, sprong deze er voor mij uit en krijgt ie mijn stem. :)

Ik ga voor de Wings of Darkness van Wolff. Giga boeketten en de mooiste kleuren die ik de hele avond heb gezien.
Daarnaast wil ik de Sunbeam 2 ook nog even in het zonnetje zetten. Wat een prachtige tails zijn dat zeg!

Gaat tussen Capital van VOLT en Yellow river van Pangu.

Ga voor de Yellow River qua kwaliteit en prijs.

Laatst bewerkt:
De Mysterious/Faboulus van Cafferata. Wat een ontzettend krachtige en gruwelijke bak en dat voor maar 20 euro. Heel knap omdat iedereen dacht dat de productie hiervan veel minder zou zijn. Voor mij product van het jaar.

De Massive van Burn It verdiend ook een vermelding. Steevast in de collectie.

Van de cakes die ik zelf had:

Viking, Wolff

Mooie grote boeketten, schitterende kleuren.

EDIT: Maar na het bekijken van veel beeldmateriaal gaat mijn stem naar de cake met een geweldige prijs/kwaliteitsverhouding en een origineel effect:

Red Ghosts - Evolution

Laatst bewerkt:
Daisy Beam van Rubro.
Blijft gewoon een geweldige cake met die fluitende, spinnende salvo's met afgewisseld blauw en crackling boeketten!

De Massive is voor mij een hele goede nummer 2. Multicolour + blinkers en dikke boeketten, een gouden combinatie.

Mad Twister had ik via via nog aangeschaft wat een prachtige cake zeg!! Mooie uitwerkingen en rake klappen stond met open mond te kijken!'Some like it hot was ook een magistraal ding zeg langdurige fontein en daarna een cake met superboeketten ongelovelijk!!

Laatst bewerkt:
Zoveel mooie producten gezien dit jaar, de keuze is erg moeilijk.
Ik kan zo een lijstje maken met tien of meer cake,s die deze nominatie waard zijn.
Om het VWC niet moeilijker te maken dan het is ga ik voor de Cruelty van Wolff.
Wat een mega grote boeketten en harde burstknal komen uit deze cake.
Mijn publiek werd er stil van!!

Back
Bovenaan