[WINNAAR] Beste CAKE van 2015!

De Color Change, of de Hallucinator, heb de Hallucinator zelf niet geschoten, omdat ik die niet won, maar de Color Change was echt een toppertje.

Had dit jaar 6 x crackling chry 2.0 dus ook voor mij staat die op nummer 1!!! Wat een bak!

Maar THE return of THE Phoenix van wolff was absoluut ook een toppertje heerlijk!

Cruelty van Wolff dan toch, blijft een beest van een bak en altijd constante kwaliteit!

Dat mag ook wel gezegd worden

Ik kan niet anders dan aansluiten met de Chry Crackling 2.0, ik zie dat die hier vaak genoemd is. Daarnaast was de Zena Nr.1, de Massive en de It's Mine ook prachtig, allen zouden de prijs verdienen!

Persoonlijk vind ik de Final Fate van Wolff de topper. In de terugloop van echt goede knalcakes houdt deze zich nog steeds staande. Een brok geweld waar mensen in de straat voor stonden te juichen.

Mijn stem gaat ook dit jaar weer naar de Massive - Burn It - Vuurwerktotaal. De Hallucinator wil ik graag nomineren als beste nieuwkomer van 2015. Daarnaast verdiend de Zena All At Once ook een eervolle vermelding. Had deze afgelopen oud en nieuw voor het eerst en ik was compleet onder de indruk van het geweld dat uit deze cake kwam.

De poll is gesloten en de winnaar is bekend!

De beste cake van 2015 is volgens de leden van VWC de Crackling Chry 2.0 van Zena!
Wij feliciteren Zena Vuurwerk Nederland met deze prijs!

En welke cakes moet je dus hebben? Hier de uitgebreide top 10, door jullie gekozen:

1. Crackling Chry 2.0
  2. Cruelty
  3. Hallucinator
  4. Massive
  5. Daisy Beam
  6. Valk Ti-Thunder
  7. Crackling Fan
    Viking
  8. Some Like it Hot
    Golden Dream
    Yellow River
    Venom Box