[WINNAAR] Beste CAKE van 2014!

Lastige keuze. Er zijn zó veel cakes. Je kan ze onmogelijk allemaal bij demo's zien, laat staan dat je ze zelf kan aanschaffen. Elke prijsklasse en soort cakes heeft zijn eigen toppers. Zo heb ik bijzonder genoten van de It's Mine (Zena), Cruelty (Wolff) en diverse Vuurwerkmania cakes. Maar als nummer 1 kies ik dan toch de Gravity van Rubro! Zeer indrukwekkend, betaalbaar, en subliem uitgewerkt qua tempo.

Van de losse cakes was de Gravity het meest indrukwekkend.

Eervolle vermelding voor Stars over Paris en de Wherewolf van Vuurwerkmania!

Bij de losse cakes kies ik voor de Massive van Zena NL.
Was al mijn favoriet bij de Zena Trophy demo maar was bang dat de daadwerkelijke productie niet zo mooi zou zijn. De Massive heeft het tegendeel bewezen en was ook in de straat prachtig met heldere kleuren.

Gravity en eigenlijk ook nog de Rave on van Rubro, maar op n.1 staat toch de Gravity ;) Geweldig om in meervoud te schieten btw.

ik heb toch twee cakes op de eerste plek voor beste cake:
- Massive van Zena
- Gravity van Rubro

(en eigenlijk moeten de It's Mine, de Rave on, Daisy Beam, Cross, kadootje 3, Hunan en Guandong er ook bij :p )

Crackling Chrysanthum 2.0 van Zena vuurwerk.

Is echt een goed uitgewerkte Crackling Chry waaier met zeer volle mines en de duratie is ook perfect.

Mijn mooiste cake was de Mega Cauliflower van katan, daarna de Cruelty van Wolff, beide top cakes.

1.Down Under / Marijn (Extravagant WOW-effect!)
2.Massive / Burn It (Budget topper!)
3.Joy Ride / Wolff (Overweldigend !)

Back
Bovenaan