[WINNAAR] Beste CAKE van 2014!

Ik was keuzes aan het maken, waarom wel waarom niet. Maar het gaat nu om de beste cake, en één cake blijft me heel erg bij. En dat is de Massive van Zena Vuurwerk NL. Uit de Burn It collectie. Deze werd 2x tegelijk geschoten tijdens het 18:00 uur project. En wow, wat een effecten kwamen uit deze cake! Ik houd er wel van, volgend jaar komt hij er zeker weer in!

Dus mijn stem gaat naar de Massive - Zena Vuurwerk NL/Vuurwerkvisie - Burn It!

Ik zit toch te twijfelen over de beste cake. Maar uiteindelijk ga ik toch voor de rainbow twinkler. Waarom een super mooie tail constante hoogte. En een prima boeket erop! De massive ook gezien hoor, maar vind het totaal plaatje van de rainbow gewoon mooier.

Afgaand op wat ik zelf heb mogen afsteken, kies ik voor Jaws/Pamela. Gate of heaven 4 zit er vlak achter, lekker tempo. Ataka7 was ook indrukwekkend, alleen iets prijziger en korter dan die net vermeld staan en dus plaats moest maken. Ook moeilijk om een keuze te maken tussen een siercake en knalcake imo.

Cruelty van Wolff,

Geweldige uitwerking voor 15 euro:)
Hoeft blijkbaar geen 500grammer te zijn om dergelijke boeketten te vormen:)!

Ik twijfel tussen cruelty van wolff en de HL gravity ...
Ik laat de reacties van het publiek de doorslag geven en daarmee is de gravity de winnaar voor mij !

Ik twijfel erg tussen Concerto Rosso en Gravity. Fluit met boeket vanuit de fluit is mijn favoriete effect.. Concerto Rosso is echt geiniaal met lange, scherpe fluiten (en dat voor 20,- !). Maar Gravity is misschien wel spectaculairder met het hogere tempo. Maar ik ga toch voor de:

Concerto Rosso (Wollf)

Omdat deze 10,- goedkoper is en er ook nog knetter in de fluitstaart zit.. En deze heeft op mij toch het meeste indruk gemaakt, ook al is op film de Concerto Rosso de winnaar.

Back
Bovenaan