[WINNAAR] Beste CAKE T/M 300GR KRUIT van 2024

1. Monster Ride, blijft voor mij de onbetwiste nummer 1. Heerlijke cake en blijft elke keer toch verrassen als je hem neer zet in de straat.

Hier ben ik gewoon twee keer van geschrokken! Toen ik het ophaalde ( zo klein. Daar heb ik mij op verkeken met bestellen ) wat er uit dit "inieminie" potje komt is niet normaal. Spreiding en burst. Misschien niet de populairste, aantal schoten of grootste cake maar voor mij wel die ene die je naast al je vele vuurwerk blijft hangen. Daarom.is voor mij dit de cake van (54,9g) het jaar t/m 300gr.

Hier ben ik gewoon twee keer van geschrokken! Toen ik het ophaalde ( zo klein. Daar heb ik mij op verkeken met bestellen ) wat er uit dit "inieminie" potje komt is niet normaal. Spreiding en burst. Misschien niet de populairste, aantal schoten of grootste cake maar voor mij wel die ene die je naast al je vele vuurwerk blijft hangen. Daarom.is voor mij dit de cake van (54,9g) het jaar t/m 300gr.

Dan hebben wij het dus over Misaki - Fireworks specials / vuurwerksupply

We hebben een winnaar!

Jullie hebben allemaal flink gestemd de afgelopen maand waarvoor ontzettend bedankt! Na al dat stemmen komt natuurlijk het tellen van de stemmen en controle op dubbele stemmen maar er is een winnaar uit de bus gekomen.

In de categorie Beste Cake T/M 300 Gram van 2024 Is volgens jullie, de leden van Vuurwerkcrew.nl, de Monster Ride van Vuurwerkmania!

Wij feliciteren Vuuwerkmania!

Trofee Beste Cake tm 300 gram 2024.png

De top 10 van 2024 bij de cakes T/M 300 Gram:
  1. Monster Ride - Vuurwerkmania (109 stemmen 37%)
  2. Topaz Blue - Hello Fireworks (19 stemmen)
  3. Las Fallas - China Red (14 stemmen)
  4. X-Treme - Rubro Fireworks (9 stemmen)
  5. GBV Thunder - GBV/Weco (8 stemmen)
  6. Hurricane Crystal - China Red (7 stemmen)
  7. Silver Salute - Wolff Vuurwerk (7 stemmen)
  8. Heavy Legend 25 - Rubro (5 stemmen
  9. Bomb XL - Vuurwerkdiscount (4 stemmen)
  10. Whiplash - Wolff Vuurwerk (4 stemmen)
  11. Exotic - GBV/Weco (4 stemmen)
  12. Vortex - Firework Specials (4 stemmen)

Wij mogen bij deze poll een lid blij maken als winnaar van een (vuurwerk)prijs!
De (vuurwerk)prijs zal pas later bekend zijn, daar komen we t.z.t. bij de winnaar op terug in het verslag van de trofee uitreiking. :)

Winnaar (vuurwerk)prijs uit de poll Beste Cake T/M 300 Gram 2024: Happiness

Gefeliciteerd! Wij nemen contact met de winnaars op voor meer informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Een unieke prestatie, wederom de Monster Ride van Vuurwerkmania! Ongekende topper, afgelopen jaar zelf niet geschoten, maar afgaande op alle films was ook deze weer top. Gefeliciteerd Vuurwerkmania!

Top cake is het, al jaren in mijn collectie en constant goede kwaliteit ook al knap van Mania/rubro.
De Silver Salute dit jaar ook gehad damn de 2024 batch is echt goed. Balen dat ze nergens meer te vinden zijn.

Top cake is het, al jaren in mijn collectie en constant goede kwaliteit ook al knap van Mania/rubro.
De Silver Salute dit jaar ook gehad damn de 2024 batch is echt goed. Balen dat ze nergens meer te vinden zijn.
Heb constant tussen de kartonnen van de silver salute gestaan, maar niet genomen. Baal hier van, nu ik dit lees.

Back
Bovenaan