[WINNAAR] Beste CAKE T/M 300GR KRUIT van 2024

Eigenlijk ben ik hier voor de Krawallmonster 4 van Startrade, deze cake komt bij onze oosterburen vandaan maar wat een heerlijk potje is dat en zeker voor de prijs en het kaliber.
Maar mijn stem daarop geven heeft geen zin, daarom kies ik voor de Topaz Blue obv wat ik bij Ano vuurwerk gezien heb.

De beste cake tot en met 300 gram moet wel de Monster Ride zijn van Vuurwerkmania. Het blijft ongekend wat deze kleine krachtpatser presteert en ook alweer zoveel jaren op rij. Echt een topper!

Mijn nominaties zijn:

La Bomba. Verrassend leuke cake door de combi met fluit!
Monsterride: Dit blijft toch de “legende” onder de cake’s tot 300 gram. Wat ze hieruit weten te persen in bizar. Onwijs grote effecten en dat voor een bizar lage prijs!

De Monster Ride is een vaste waarde in mijn collectie. Jaar in jaar uit sta ik weer versteld van de kwaliteit. De prijs is de laatste jaren flink gestegen, maar alsnog blijft dit een geweldige budgetopper. Mijn eerste stem gaat dan ook naar de Monster Ride van Vuurwerkmania (Stem 1).

Afgelopen jaarwisseling weer eens een topper van weleer mogen schieten. De Silver Salute (225gr) was echt de verrassing van de avond. Het was al nostalgie om dit artikel met het herkenbare label weer eens in handen te hebben, maar ook de kwaliteit is weer als vanouds. Stem 2 gaat dan ook naar de Silver Salute van Wolff (Stem 2).

Als laatste nog een eervolle vermelding voor de Angry Monster Cakes 3x 10’s van Vuurwerkmania. Dit zijn 3 broertjes van de Monster Ride. Kwaliteit van de effecten, burst, spreiding, het is allemaal op hetzelfde niveau als de Monster Ride. Enkel de effecten zijn anders. Echt super goede cakes. Het is jammer dat deze toppers niet landelijk verkrijgbaar waren.

Back
Bovenaan