vbvuurwerk VWC lid 4 jan 2025 #105 Crazy dragon van china red was een hele mooie waaier. Hurricane crystal blijft een topper met de spinners erin.
Crazy dragon van china red was een hele mooie waaier. Hurricane crystal blijft een topper met de spinners erin.
roadrunner VWC lid 4 jan 2025 #108 Monster Ride, nog steeds een perfecte prijs-kwaliteit verhouding. Zeker met 2 naast elkaar een topper.
Monster Ride, nog steeds een perfecte prijs-kwaliteit verhouding. Zeker met 2 naast elkaar een topper.
Stuifie VWC lid 4 jan 2025 #109 Ik kan in deze categorie helaas geen keuze maken. Ik heb slechts 3 cakes geschoten onder de 300 gram. Hello - Berlin, Nostalgisch Potje en de Cubic Thunder en daarvan vond ik dat de Cubic Thunder het meest verraste.
Ik kan in deze categorie helaas geen keuze maken. Ik heb slechts 3 cakes geschoten onder de 300 gram. Hello - Berlin, Nostalgisch Potje en de Cubic Thunder en daarvan vond ik dat de Cubic Thunder het meest verraste.
P PyroPeters VWC lid 4 jan 2025 #116 Niet geheel verassend, ook dit jaar weer de monster ride, per 2 geschoten.
Grizmo Raizor VWC lid 4 jan 2025 #120 Kom ik toch weer op de MONSTER RIDE uit. Helaas wordt die wel ieder jaar fors duurder, dat is minder.
Kom ik toch weer op de MONSTER RIDE uit. Helaas wordt die wel ieder jaar fors duurder, dat is minder.