[WINNAAR 2018] Beste NIEUWKOMER van 2018!

Dit kan er eigenlijk maar eentje zijn.. de Eccentric Shots van Evo natuurlijk! Wat een bizar mooie product is dit, echt een verrijking voor de Nederlandse vuurwerkmarkt. :yes:

Rubro Event Mine Shell, ik ben nooit zo van de nieuwste boxen maar heb deze gekregen als vervanger voor een karton potten.
wat een bak, ik zat elke keer al ernaar te kijken de demo's waar ik was werd die niet geschoten dus ik dacht ik wacht tot ik ze een keer op youtube zie als streetvieuw maar mocht hem meenemen als vervanger.
Achteraf blij dat ik hem had

Zena Shellkit. Heerlijke 2" met harde doffe burst en prachtig blinker boeket. Bericht @zena: houd deze zo!

Mega Willows - Evolution fireworks
Niet zelf gehad maar wat lijkt mij die gaaf om in de straat te zien.

Heel jammer dat je er maar 1 mag noemen, had er liever meerdere genoemd. Ben namelijk erg te spreken over de nieuwe 2.0 singleshots. Maargoed, omdat het er echt 1 moet zijn kies ik maar voor The ultimate van VWT. Prachtige waaier met mooie kleuren en effecten die ik nog niet eerder heb gezien in een waaier. Leuk om los te schieten maar nog leuker om in een show te verwerken.

Wil echter ook Ev0 en Zena complimenten geven voor de Eccentric shots en de Zena Shellkit. Wat mij betreft echt een vooruitgang nu er meer grote singleshots komen.

1) Mega Willows - Evolution

Mijn beste cakebox van dit jaar is automatisch ook de beste nieuwkomer dus wat dat betreft val ik wat in de herhaling, maar deze box was echt geweldig.

2) Evo Bomber- Evolution

Klein maar krachtige rambak met een prachtig effect en goede burst. Enige minpuntje is dat de overgangen tussen de cakes iets korter mochten, maar dat doet voor mij geen afbreuk aan het feit dat dit een toppertje is op de Nederlandse markt.

Back
Bovenaan