[WINNAAR 2018] Beste IMPORTEUR van 2018!

[WINNAAR 2018] Beste IMPORTEUR van 2018!

• Broekhoff Vuurwerk

Stemmen: 15 1,5%
  • Cafferata Vuurwerk

Stemmen: 8 0,8%
  • China Red

Stemmen: 75 7,7%
  • Eurostar Fireworks

Stemmen: 22 2,3%
  • Evolution Fireworks

Stemmen: 408 41,8%
  • Fireworks for All

Stemmen: 7 0,7%
  • GBV-WECO Vuurwerk B.V.

Stemmen: 27 2,8%
  • Heron Fireworks

Stemmen: 8 0,8%
  • Katan Vuurwerk

Stemmen: 14 1,4%
  • Lesli Vuurwerk

Stemmen: 29 3,0%
  • Meester Vuurwerk

Stemmen: 0 0,0%
  • Mercurius Fireworks

Stemmen: 0 0,0%
  • Pangu Fireworks

Stemmen: 129 13,2%
  • Pronk Vuurwerk

Stemmen: 7 0,7%
  • Pyrostar NL

Stemmen: 1 0,1%
  • Rubro Vuurwerk

Stemmen: 426 43,6%
  • Vulcan Europe

Stemmen: 54 5,5%
  • Vuurwerkmania

Stemmen: 135 13,8%
  • Vuurwerktotaal

Stemmen: 298 30,5%
  • Welkoop Vuurwerk

Stemmen: 1 0,1%
  • Witte Vuurwerk

Stemmen: 2 0,2%
  • Wolff Vuurwerk

Stemmen: 90 9,2%
  • Zena Vuurwerk NL

Stemmen: 80 8,2%

• Totaal stemmers
    977
.........................

Laatst bewerkt:
De percentages achter de uitgebrachte stemmen kloppen niet. Er wordt nu in de berekening uitgegaan van het aantal stemmers(979), terwijl er moet worden uitgegaan van het aantal stemmen(1837).
Ergo, Rubro heeft gewonnen met een percentage van ongeveer 23,189%

Verbazingwekkend overigens dat Evo of Pangu niet heeft gewonnen. We moeten ons als freaks eigenlijk een beetje schamen. Maar dat terzijde.

Misschien kunnen de mods even de percentages aanpassen en tegelijkertijd ook de uitslag weergeven zonder bots, pubers en accounts met minder dan 10 posts.

Wat een grap weer.

De percentages achter de uitgebrachte stemmen kloppen niet. Er wordt nu in de berekening uitgegaan van het aantal stemmers(979), terwijl er moet worden uitgegaan van het aantal stemmen(1837).
Ergo, Rubro heeft gewonnen met een percentage van ongeveer 23,189%

Verbazingwekkend overigens dat Evo of Pangu niet heeft gewonnen. We moeten ons als freaks eigenlijk een beetje schamen. Maar dat terzijde.

Misschien kunnen de mods even de percentages aanpassen en tegelijkertijd ook de uitslag weergeven zonder bots, pubers en accounts met minder dan 10 posts.

Wat een grap weer.

Waarom zouden wij ons moeten schamen en waarom zouden account met minder dan 10 posts niet mogen stemmen?

De enige grap die ik zie is jouw reactie

Zou proberen waar zijn, dat je minstens 100 posts hier moet hebben gedaan, voor je mag stemmen.

Of welk aantal je ook redelijk vindt.

Misschien aardig om 2 uitslagen te publiceren:
1 waarbij alles en iedereen meetelt, en
1 waarbij alleen account worden meegenomen doe al monstens 100 psots hebben gedaan

Leuk om het verschil te zien.

Laatst bewerkt:
Hoezo? Het percentage freaks op alle consumenten is minuscuul; 1 of 2 procent. Zou dat gros dan niet mogen stemmen?

Laatst bewerkt:
Gaat er meer om dat als je waarschijnlijk elke account met 10 reacties die alleen mee doen voor de win acties.eraf haalt alles er heel anders uit ziet. Verder is er al is vaker stem fraude geweest

Gaat er meer om dat als je waarschijnlijk elke account met 10 reacties die alleen mee doen voor de win acties.eraf haalt alles er heel anders uit ziet. Verder is er al is vaker stem fraude geweest

ja als je selectief stemmen gaat tellen is de kans groot dat het er anders uitziet. :bonk:

Ik haal mijn popcornkraam weer uit de kast! Alleen vandaag: 2 zakken voor 4 euro!

Ja deze comedyfilm gaat maar door. Volgensmij willen gewoon een paar mensen bevestigd hebben dat hun favoriete importeur ook de favoriete importeur volgens iedereen moet zijn. Als pubers volgens hen ook niet meer mogen stemmen is het ver te zoeken....

Doet me denken aan vroeger, toen ik als kind krijsend op de grond ging liggen, natuurlijk als ik mijn zin ergens niet bij kreeg. Gelukkig ben ik er inmiddels wel overheen gegroeid.:rolleyes:

Ik zou haast zeggen dat het juist knap is dat Evo bijna heeft gewonnen met maar een "half" assortiment (dus voornamelijk groot/duur spul, maar vrijwel geen klein spul) en mindere verkrijgbaarheid dan de winnaar.

De reden dat ik het "jammer" (misschien een groot woord) vind dat Rubro heeft gewonnen is dezelfde reden dat ik er niet op heb gestemd. Namelijk dat mijn enige 3 tegenvallers van afgelopen jaarwisseling Rubro producten waren. (HL Gravity, Event Neon Wave en Angry Red Hornets).

Maar Rubro, gefeliciteerd! :)
Al moet ik eerlijk zeggen dat voor mij persoonlijk Evolution de top importeur was. :yes:

Eddy.

Laatst bewerkt:
Had ondanks mijn kritieken op het beleid van Evo toch een lichte verwachting dat ze hoog konden gaan scoren. Op bereik verliezen ze het gewoon, als alleen de liefhebbers zouden stemmen die het hele jaar actief zijn, zouden ze waarschijnlijk een grote voorsprong pakken. Maar goed, of dat dat eerlijker is dan iedereen een stem geven.... Marchel moet gewoon harder werken aan het bereik, dan zijn ze er, ervan uitgaande dat de vernieuwing dit jaar weer zo ruim en kwalitatief is.
Vorig jaar januari veel kritiek op Evolution qua prijsbeleid, Rubro en Mania over leveringen, maar zie ze hier staan allemaal! Als je Rubro en Mania optelt dan hebben ze helemaal een dik verdiende trofee na zo een verschrikkelijk probleem vorig jaar.

En ja, of het hier eerlijk gaat, volgens mij mogen we daar prima van uit gaan, toch? Ik lees was posts en heb zelf ook gekeken, vooral die eerste pagina's van de polls worden bedolven onder posts omtrent Evolution en producten van Evolution. Mag toch hopen dat het eerlijk eraan toe gaat hier met stemmen al ben ik het eens dat er wat dubieuze posts bij zitten hoor. Maar goed, dat werkt ook de andere kant op, zo zie ik in de eerste pagina's van de poll ook een nieuw account "Vuurwerk Orthen", aangemeld, dag erna voor het laatst ingelogd en enkel stemmen op polls (zelfs dubbele stem bij de nieuwkomer). Heb ik dan ook mijn vraagtekens bij, maar worden gewoon meegeteld.

Aangezien hier wordt gezegd dat het voor de uitslagen niet uitmaakt zal er vast gekeken zijn naar dergelijke stemmers ook?

Hoe dan ook, felicitaties voor Rubro, knap resultaat voor Evolution en volgens mij een reden om dit jaar een extra groei in verkooppunten door te maken en te winnen op bereik.

Wel jammer dat Marchel zich zo heeft uitgelaten hierover, zien we die andere kant weer even van hem. wlz zullen vast geen slechte naam hebben op een tweede plaats, het levert vast wat aanvragen op al die reacties hier in de topics van Evolution en met zoveel benoemingen mag je eerder trots wezen en blij zijn met de stemmers, want dat zijn er veel zeg.

Ieder jaar zetten wij polls online om de beste importeur en beste producten uit diverse categorieën te laten verkiezen door leden van het forum.
Ieder jaar wordt de opkomst qua stemmen groter en lijken er steeds meer leden betrokken bij te raken.
Ieder jaar zijn er aanpassingen om alles eerlijker te laten verlopen.
Ieder jaar krijgen wij veel kritiek, helaas niet bepaald opbouwend.

Wij zijn alle commentaren wel zat, er wordt door een kleine groep van alles over de polls en VWC geroepen en daar zit vrijwel geen opbouwende kritiek bij.
Dit jaar gaat het vooral los over de poll voor de Beste Importeur van 2018 waar helaas ook een importeur zelf wantrouwen over heeft uitgesproken. Wij hebben met hen gesproken en hebben ze ook dit jaar weer aangeboden om alles in te zien qua stemmen, maar ze hebben aangegeven dat dat niet hoeft. Qua aandacht voor hun vuurwerk hebben ze overigens zeker geen last van die 2e plek. :wink:

Intern hebben wij de polls eind januari al besproken bij een Nieuwjaarsmeeting, want wij willen het best aanpassen voor komend jaar. Daar kunnen jullie vast en zeker over helpen nadenken, doe dat hier; https://forum.vuurwerkcrew.nl/showt...9-Polls-aanpassen-Denk-mee-en-geef-suggesties!

Terechte winnaar. Rubro presteerde keurig dit jaar. Prijs kwaliteit is er dik in orde en een breed assortiment.
Evo heeft mooie spullen maar geen breed assortiment, prijs kwaliteit is minder en ze maken net als iedere andere importeur ook gewoon grote fouten.

T is wel treurig dat mensen nog net niet gaan huilen omdat hun favo importeur niet gewonnen heeft. Neem het allemaal niet te serieus joh. Als jij fan van een importeur bent dan koop je daar je vuurwerk, dat is de beste steun die je kan geven.

Hoe er gereageerd word zegt niks over vuurwerkcrew of de moderators. Dat sommige leden en een importeur zo triest reageren zegt alleen iets over deze mensen.

Zo denk ik er ook over, niets anders dan lof voor de moderators. In andermans ogen doe je het toch algauw niet goed. Zou zeggen een award voor de moderators.:handsup:

Back
Bovenaan