P
peterburgers
Guest
.........................
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik zie funke helemaal niet in de lijst voorbij komen
De percentages achter de uitgebrachte stemmen kloppen niet. Er wordt nu in de berekening uitgegaan van het aantal stemmers(979), terwijl er moet worden uitgegaan van het aantal stemmen(1837).
Ergo, Rubro heeft gewonnen met een percentage van ongeveer 23,189%
Verbazingwekkend overigens dat Evo of Pangu niet heeft gewonnen. We moeten ons als freaks eigenlijk een beetje schamen. Maar dat terzijde.
Misschien kunnen de mods even de percentages aanpassen en tegelijkertijd ook de uitslag weergeven zonder bots, pubers en accounts met minder dan 10 posts.
Wat een grap weer.
Hoezo? Het percentage freaks op alle consumenten is minuscuul; 1 of 2 procent. Zou dat gros dan niet mogen stemmen?Verbazingwekkend overigens dat Evo of Pangu niet heeft gewonnen. We moeten ons als freaks eigenlijk een beetje schamen. Maar dat terzijde.
Verbazingwekkend overigens dat Evo of Pangu niet heeft gewonnen. We moeten ons als freaks eigenlijk een beetje schamen. Maar dat terzijde.
Wat een grap weer.
Gaat er meer om dat als je waarschijnlijk elke account met 10 reacties die alleen mee doen voor de win acties.eraf haalt alles er heel anders uit ziet. Verder is er al is vaker stem fraude geweest
Ik haal mijn popcornkraam weer uit de kast! Alleen vandaag: 2 zakken voor 4 euro!
Hoe er gereageerd word zegt niks over vuurwerkcrew of de moderators. Dat sommige leden en een importeur zo triest reageren zegt alleen iets over deze mensen.