[WINNAAR 2018] Beste CAKEBOX van 2018!

Garden party 1. Grote effecten en harde burst. Mooi rustig schietend opbouwend naar een sierlijke finale.

1. De branco(evolution)bizar dikke mines aan de zeikanten en in het midden mooie grote boeketten.
2. Primal instinct(rubro) Prijs kwaliteit echt ongekend goed. Helemaal in de freakacties voor maar 60eu.

Colorful city van Pangu, mits het de langwerpige doos is. Burst, vulling, spreiding, hoogte en effecten: allemaal geweldig in mijn ogen.

Zero tolerance van Rubro. Burst, spreiding en hoogte waren zeer boven verwachting en ook echt goed. Effecten vind ik zelf iets minder, maar de waaier en witte tails maken toch dat ik deze box als één van de toppers bestempel.

Welke ik zelf had:
Garden Party 1 (2018), waarom; grote boeketen, mooie variatie, geen rambak maar verveelt zeker niet!

Van de straatfilmpjes:
Acatenango, waarom; wow wat een bak en deze zit al in het mandje voor volgend jaar

Mijn stem gaat naar de Mega Willows van Evolution Fireworks.
Het begint al met het lanceergeluid: dit is ongeëvenaard! De schietbreedte is enorm (past niet op film). De bombettes klappen mooi tegelijk open en de willows in verschillende kleuren en met crackling vallen als het ware over je heen. Puur genieten!

Eervolle vermelding voor de Sodom and Gomorrah 484's van Rubro (2017-batch). Qua chaos maakte deze het meeste indruk op het publiek en op mij. Omdat de effecten an sich niet echt vernieuwend of bijzonder zijn, kies ik uiteindelijk toch voor de Mega Willows.

Back
Bovenaan