[WINNAAR 2018] Beste CAKE t/m 300 gram van 2018!

Gefeliciteerd, Vuurwerkmania! Wat een prachtige budgetcake is de Monster ride toch. Afgelopen jaar een karton van weggeschoten, hij was weer heerlijk. Nogmaals: een terechte uitslag!

Mooi en een terechte winnaar, knap staaltje uitwerkingen in zo'n kleine cake proppen, petje af hoor! Gefeliciteerd vuurwerkmania. Heb er vaak genoeg van mogen genieten afgelopen jaarwisseling :applause:

Wederom de Monster Ride, maar weer terecht denk ik. Heb wel een puntje voor mania, maak hier alsjeblieft ook een 500grams cake van.

Gefeliciteerd Vuurwerkmania! Vorig jaar niet gehad, uiteindelijk nergens besteld en dan blijken jullie hem dit jaar wederom te kiezen.
Hier gaat ie op de must have lijst bij deze. :)

Tsja, hier kan ik niet veel meer aan toevoegen.:D
Een meer dan terechte winnaar. Wat blijft die Monster Ride toch een geweldig bakkie voor onder de 10 euro. Echt een hele grote aanrader!

Nog gefeliciteerd Vuurwerkmania! Wat een geweldige cake blijft dit en het is naar mijn mening dan ook meer dan terecht dat de Monster Ride de prijs voor het 2e jaar op rij pakt. In de categorie t/m 300 gram heb ik ook geen cake gezien die hier aan kon tippen. Al komt de Heavy Legend 16 wel dichtbij, met een verdiende 2e plek.

Wat mij betreft mag er hier ook wel een grotere versie van komen, 25sh/30mm bijvoorbeeld.

Back
Bovenaan