[WINNAAR 2017] Beste CAKEBOX van 2017!

Ik heb er even 2 dagen over na moeten denken welke cakebox ik nou als "beste" ga doorgeven hier. Ik heb veel cakeboxen voorbij zien komen en hier zaten eigenlijk geen tegenvallers bij. Hierbij mijn top 3 (4):
1. 1.2"Escape from hell 216's(Vuurwerkmania), door de variatie, duur, grootte van boekketten en goede burst voor mij toch wel de cakebox die het meeste indruk maakte.
2. Transbomber (Rubro), wat een heerlijke rambak! deze 2x tegelijk geschoten (2016 en 2017 versie) waarbij ik overigens geen verschil kon merken. gaf zo met 2 een heerlijk volle crackling lucht, gaf wel het meeste chaos. Als stand alone denk ik dat de Escape from hell toch wel iets meer indruk zal maken, vandaar op plaats 2.
3. Colorful city & Smash box 2 (pangu). Wat een top kwaliteit spul is dat toch van Pangu. beide de 2017 versie en deze staken toch wel boven de rest van de cakeboxen uit, met uitzondering van de transbomber en escape from hell. de smash box 2 blijft maar doorgaan met goud en crackling. De Colorful city uniek betreft zijn kleuren. Volgend jaar toch nog maar meer halen van Pangu.

Hierbij mijn lijstje:

1. C.O.L.O.R. Cream 75's (Vuurwerkmania)
2. Osiris (Broekhoff)
3. Event Flash Of The God's 232's (Rubro).

Een ander toppertje was de Decibull Salutebox van Vuurwerktotaal.

Wij kregen diverse reacties dat het stemmen beïnvloed zou worden doordat leden posts van anderen gebruiken voor hun eigen keuzes.
Daarom hebben wij de regels in de polls iets aangepast om het beïnvloeden van elkaar tegen te gaan en een eerlijke uitslag te krijgen.

Huidige manier
Je mag nog steeds 2 producten noemen waar je op wilt stemmen, dit kan je posten, maar je post wordt pas getoond wanneer wij die goedkeuren.

Goedkeuren doen wij ná het sluiten van de polls, uiteraard kunnen wij backstage alle stemmen al tellen en direct de uitslag erbij plaatsen.

Blijf dus posten, maar houd er rekening mee dat je post pas in februari zichtbaar zal zijn. :)

Posts worden dus naderhand allemaal inzichtelijk voor jullie, maar op deze manier kan het niemand beïnvloeden en hopen wij tot een nóg bredere lijst van topproducten te komen met natuurlijk een winnaar.

1. Partyraiser. Ontzettende prettige chaos in de straat. Mensen stonden met open mond te kijken.
2. Titanium brocade 2 bleu. Super uitgewerkte effecten. Dikke meppen en super tempo.

Indien je reeds 2 producten hebt genoemd is het NIET nodig om opnieuw te stemmen. alle posts zijn voor de crew nog altijd leesbaar, en worden na afloop weer zichtbaar gemaakt.

Wij kregen diverse reacties dat het stemmen beïnvloed zou worden doordat leden posts van anderen gebruiken voor hun eigen keuzes.
Daarom hebben wij de regels in de polls iets aangepast om het beïnvloeden van elkaar tegen te gaan en een eerlijke uitslag te krijgen.

Huidige manier
Je mag nog steeds 2 producten noemen waar je op wilt stemmen, dit kan je posten, maar je post wordt pas getoond wanneer wij die goedkeuren.

Goedkeuren doen wij ná het sluiten van de polls, uiteraard kunnen wij backstage alle stemmen al tellen en direct de uitslag erbij plaatsen.

Blijf dus posten, maar houd er rekening mee dat je post pas in februari zichtbaar zal zijn. :)

Posts worden dus naderhand allemaal inzichtelijk voor jullie, maar op deze manier kan het niemand beïnvloeden en hopen wij tot een nóg bredere lijst van topproducten te komen met natuurlijk een winnaar.

Hallo,

Golden Illusion Mania en de 4 Seasons van Rubro zijn mijn keuze als beste box van 2017

Gerrit

Ik ga voor boxen die ikzelf heb gehad......en kies daarom ook voor:
- Titanium 2 Brocade Blue (prachtig uitgevoerde box, met dikke mooie grote single effecten en geen allegaartje of 5/6 verschillende effecten)
- Snow Shadow van Redwire...een kleine box maar prachtig uitgevoerde ghost effecten!

Maar eigenlijk was het dit jaar bijna geen doen.....zoveel echt goede boxen joh! (jackhammer, colorfull city, rumble, transbomber, red maroon en zo kan ik nog wel even doorgaan

Ik had dit jaar maar enkele cakeboxen, waarvan 1 al wel even op de markt is, maar vond deze heel goed en zou hem zo opnieuw kopen. Daarom geef ik deze ook op.

1. Primal Instinct: Een nieuwe compoundcake. Deze had hele mooie, breedte gouden effecten, een mooi tempo en een heerlijk knallende einde. En dat alles voor 90 euro!
2. Double Fury: Al wel even op de markt. Heb deze gekocht, omdat ik hem kon inslaan voor 37 euro. Mooie effecten, lekker lang, goed getimede salvo's. Voor een lage prijs zeker een aanrader.

Back
Bovenaan