[WINNAAR 2017] Beste CAKEBOX van 2017!

Opvallend. Stemmen op een product met productiejaar 2016. Lijkt mij toch dat wanneer je de cakebox van het jaar wilt aanprijzen je niet grijpt naar een overjarig model? De auto van het jaar 2018 is ook een auto met daadwerkelijk productie van 2018.

De 2017 batch van de Transbomber was veel minder als die van 2016. Voor mijn gevoel is dit ook zeker niet de beste cakebox, er zijn meer die veel beter presteren.

Opvallend. Stemmen op een product met productiejaar 2016. Lijkt mij toch dat wanneer je de cakebox van het jaar wilt aanprijzen je niet grijpt naar een overjarig model? De auto van het jaar 2018 is ook een auto met daadwerkelijk productie van 2018.

De 2017 batch van de Transbomber was veel minder als die van 2016. Voor mijn gevoel is dit ook zeker niet de beste cakebox, er zijn meer die veel beter presteren.

Ik snap helemaal wat je bedoeld. Echter is het in mijn ogen zo dat mensen stemmen op de beste box die ze in de collectie hadden. En zowel de 2016 als de 2017 versie is extreem hard gegaan overal.

Je ziet het ook bij de beste cake tot 500 gram, de Yellow River. Dat was vaak ook de oude versie, en die heeft in 2017 blijkbaar indruk gemaakt!

Hierbij feliciteer ik Rubro met het behalen van de beste cakebox 2017. Dit jaar zelf live eronder gestaan (2 stuks) en wat een heerlijke chaos bak. De 2017 versie was zeker niet hetzelfde maar nog steeds goed.

Klopt helemaal. Maar gestemd is gestemd. Ik vond de showbox 2.0 geweldig goed, en dir kwam uit 2015. De oudjes zijn vaak beter dan het nieuwe

Ik bestel de meeste producten in het begin van het jaar. In januari 2017 de transbomber besteld en dan krijg je uiteraard de 2016 versie omdat de 2017 versie niet op voorraad is bij de winkeliers. Deze maand weer de Transbomber besteld en dit is dan de 2017 versie.

Ik maak mijn keuze op basis van producten die ik zelf heb geschoten en niet op basis van films en meningen van anderen.

Dus ja, daarom is voor mij de Transbomber productiejaar 2016 de cakebox van het jaar 2017.

In het topic wordt ook gevraagd naar welke jij het beste vind, niet naar de beste nieuw komer. En het is natuurlijk niet voor het eerst dat een box de prijs voor een 2de keer wint :wink:.

Gefeliciteerd Rubro met wederom deze prijs.

Gefeliciteerd Rubro.. 2de jaar op rij.. De transbomber is iets minder geworden maar gezien de prijs, chaos en wow effect nog steeds verdient.

Indien de Rambam 3.0 volgend jaar bijna overal te koop zal zijn en de kwaliteit het zelfde blijft als de RamBam 2.0 verwacht ik dat die volgend jaar samen met de Serenity een geduchte concurrent zal zijn.

Gefeliciteerd Rubro met het behalen van beste cakebox 2017! Verder een schitterende top 10 met geweldige boxen! Ikzelf had op 2 totaal andere boxen gestemd die niet in deze top 10 voorkomen! Waarschijnlijk wel ergens in die top 137 dan!

Ik bestel de meeste producten in het begin van het jaar. In januari 2017 de transbomber besteld en dan krijg je uiteraard de 2016 versie omdat de 2017 versie niet op voorraad is bij de winkeliers. Deze maand weer de Transbomber besteld en dit is dan de 2017 versie.

Ohja, weet je dat heel zeker? Dat is namelijk lang niet altijd het geval.

De winnaar met de meeste stemmen wint inderdaad, maar in mijn ogen niet de beste, je moet er ook van houden. Maar toch gefeliciteerd Rubro.

ach, ik heb de transbomber gehad afgelopen jaar. En ook diverse boxen van evo en van rubro ook nog de 4 seasons.
ik vond de 4 seasons beter dan transbomber en een paar evo boxen ook. Maar het is gewoon subjectief. De een vind dit mooi, de ander dat. Ik vind mooi uitgewerkte effecten blijkbaar mooier dan flink rammen( over het algemeen)
Daarnaast blijft de beschikbaarheid en de prijs denk ik doorslaggevend.
Er kan altijd wel discussie zijn over deze prijzen. MAar het geeft in ieder geval weer hoe het hier op het forum beleefd wordt. Thnx voor de prijsvragen dus....
greetzzzz

Volgens mij is het een hele verstandige zet geweest om de stemmen blind uit te brengen. Transbomber en Serenity steken er aardig bovenuit, maar daaronder zit het lekker dicht bij elkaar.

Mijn favoriete boxen halen de top 10 niet, maar als ik dan kijk wat het wel heeft gehaald, dan kan ik alleen maar concluderen dat er gewoon verschrikkelijk veel mooie producten op de markt zijn.

Het is wel opvallend dat een paar golden oldies van Rubro zoals de Immortal Gold en 4 Seasons, na jaren een vaste waarde te zijn geweest, nu ontbreken in de top 10. Komend O&N zitten die mooi weer in de collectie. Oude liefde roest niet!

Het aantal genoemde artikelen is fantastisch, geeft aan wat een kwaliteit we kunnen vinden tegenwoordig. Tuurlijk is de kans groter dat een cakebox wint die gehyped is / wordt, maar hij moet dan ook echt nog wel wat leveren. Ook dit lijstje geeft zat input, veel al mogen ervaren, maar zat must haves over nog! :)

Gefeliciteerd aan Rubro, knap om hem 2 jaar op rij te winnen.

Ik had de 2017 Transbomber, wat mij betreft de terechte winnaar. Misschien wel iets minder als de 2016 versie, maar hij knalde hier in de straat alle andere cakeboxen (Cruel Traction o.a) er makkelijk uit.

Gefeliciteerd Rubro. Misschien niet de mooiste box in het rijtje, maar wel degene die de mooiste beleving geeft in de straat. De opbouw is en blijft waanzinnig. 2016 versie nooit mee mogen maken, maar vond de 2017 super gaaf. Filmpje volgt.

gefeliciteerd rubro. Het is gewoon ook een top product die echt compleet voelt. tuurlijk kan er hier en daar was verbeterd worden maar dat is met bijna elke box zo. En we moeten ook de prijs niet vergeten !

Back
Bovenaan