[WINNAAR 2017] Beste CAKE t/m 300 gram van 2017!

De monster ride en hl 16 konden prima mee met het grote spul. Voor het formaat regelrechte toppers

De Monsterride niet gehad maar wat ik van films heb gezien een regelrechte budgettopper! Gefeliciteerd Vuurwerkmania!

Ik heb de Monsterride ook nog nooit gehad. Dit jaar komt hij zeker in de collectie.

Gefeliciteerd Vuurwerkmania!

Ik zelf had op de Pounding Napalm gestemd, maar kan me prima vinden in de winnaar. Sowieso vind ik de gehele top 10 enkel top cake's.

Gefeliciteerd Mania, dat jullie nog meer geweldige budget cake's mogen maken.

Kwa prijs en kwaliteit technisch zeker een terechte winnaar. Hopelijk maken ze hier een hele serie van :)

Vuurwerkmania gefeliciteerd.

Vuurwerkmania gefeliciteerd, Echt verrassend wat er uit dat kleine potje komt.

Kan mij goed vinden in de top 10.

Een mooie top 10 met cakes dacht ik zo! Ook een paar cakes die ik nog niet ken, maar zeker eens onder de loep wil nemen! De nummers 1 en 2 zijn mooie cakes voor weinig geld!

Ik ben me pas bewust van deze cake door deze poll, de Monster Ride was mij echt niet opgevallen. Achteraf gezien baal ik dat ik hem niet had, maar staat nu dus mooi op de lijst voor komend jaar. Leuk dat het splitsen van de poll voor beste cake zoveel goede cakes oplevert die je mooi mee kunt nemen in je wishlist. :)

Gefeliciteerd Vuurwerkmania!

Gefeliciteerd Mania! Afgelopen jaar een stuk of wat van gehad, erg fijnding!
Wat ik alleen niet snap is dat The Junk ertusen staat, dit is namelijk geen cake?

Prachtige cake die Monsterride, afgelopen jaar ook geschoten. Komen echt klappen vanaf, enorme spreiding. Dit zijn echt leuke cakes om je mee te vermaken in de vooravond!

Dankzij deze poll de monsterride ontdekt, is me nooit eerder opgevallen. Gelijk 10 besteld voor dit jaar, topper! De heavy legend 16 en gate of heaven 1 zijn voor mij iig de beste <300 grammers (tenzij heavy legend 25 en gate of heaven 2 daar ook onder vallen..)

Back
Bovenaan