[WINNAAR 2017] Beste CAKE t/m 300 gram van 2017!

Tja, de enige die aan de voorwaarden voldoet van cakes die ik afgeschoten heb is de Monster Trio :p

1. Monster Trio - Wolff

monster ride en de freakshow.
ook hier weer die red ghost en dat ding viel gewoon om en niet alleen bij mij is te lezen. dat kan toch niet genoemd worden??

Grappig om te zien dat iedereen nu dweept met Monsterride, Red Ghost en Pounding Napalm. Die waren er vorig jaar ook al en toen was de Viking the talk of the town. Die is er nog steeds en nu hoor je er niets over. Om het maar niet te hebben over de HL16.... Die bestaat al jaren.

Niks ten nadele van alle genoemde cakes (we hebben ze zelf ook), maar het zet dit soort verkiezingen wel in een bepaald daglicht naar mijn idee.

Edit: ik moet natuurlijk wel beter kijken, want de stemming is opgesplitst en de Viking valt natuurlijk onder de zwaardere categorie. Maar ik blijf het opvallend vinden hoe zo'n stemming zich ontwikkelt.

Grappig om te zien dat iedereen nu dweept met Monsterride, Red Ghost en Pounding Napalm. Die waren er vorig jaar ook al en toen was de Viking the talk of the town. Die is er nog steeds en nu hoor je er niets over. Om het maar niet te hebben over de HL16.... Die bestaat al jaren.

Niks ten nadele van alle genoemde cakes (we hebben ze zelf ook), maar het zet dit soort verkiezingen wel in een bepaald daglicht naar mijn idee.

De Viking valt niet onder deze Categorie.

Wel ben ik van mening dat er een grote groep gewoon mee gaat met de rest.

En eerlijk de Red Ghost mag het natuurlijk nooit winnen met al die fouten die deze cake heeft. Terwijl er nog meer van deze cakes zijn die het zelfde presteren en die zie je helemaal niet voorbij komen.

Back
Bovenaan