Winkels met Happy Hour

Van mij mogen ze dat happy hour wel af schaffen op 31 december, gewoon 50% sale in januari. Komt de korting bijna altijd bij een freak terecht.
Ja, dat zou pas mooi zijn, alleen kost het hun plaats in de bunker en moeten ze het spul het hele jaar laten liggen en kan er natuurlijk op het eind van het jaar minder vuurwerk bij, dus dat zou dan juist minder omzet opleveren. Laat staan ze verkopen alles met een korting van 50% en men moet daardoor straks 20% capaciteit van hun bunkers inleveren om dat spul daar te laten liggen... is niet echt handig, toch? :)

In Zuid Holland nog wat interessants net zo als hier boven. Heb ivm drukte studie nauwelijks tot niets besteld en de hoofdprijs kan ik nu even niet betalen

Ik hoop echt op een 'Alles moet weg!' Vorig jaar bij wat winkels geweest die een kleine outlet hadden! Zo wat leuke uitloop items kunnen scoren! Dus vandaar dat ik hoop op een mega outlet!

Ik vraag me sowieso af of er überhaupt de 31e nog vuurwerk is om een happy hour mee te organiseren. Ik denk dat de verkoop een gekkenhuis wordt waarbij de mensen die de 31e pas vuurwerk willen gaan halen van een kouwe kermis thuis komen.

In december zou er mogelijk een enorme schaarste aan vuurwerk kunnen ontstaan! Als het verbod eindelijk eens ingedaald is bij de doorsnee Nederlander die zich er bewust van is geworden dat het de allerlaatste keer is, wordt het een stormloop van bestellingen! Veel uitverkochte artikelen en kans dat er de laatste 3 dagen bij niets meer te halen valt! Althans, zo zie ik het voor me! Maargoed, ik heb geen inkijk in de inkooporders van importeurs en winkeliers die zich er bewust van zijn dat het dit jaar de laatste keer legale verkoop in Nederland is!

Back
Bovenaan