Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja, dat zou pas mooi zijn, alleen kost het hun plaats in de bunker en moeten ze het spul het hele jaar laten liggen en kan er natuurlijk op het eind van het jaar minder vuurwerk bij, dus dat zou dan juist minder omzet opleveren. Laat staan ze verkopen alles met een korting van 50% en men moet daardoor straks 20% capaciteit van hun bunkers inleveren om dat spul daar te laten liggen... is niet echt handig, toch?Van mij mogen ze dat happy hour wel af schaffen op 31 december, gewoon 50% sale in januari. Komt de korting bijna altijd bij een freak terecht.
Als ik tussen 16:00 en18:00 in Friesland moet staan Ben ik net op tijd terug om de zon op te zien Komen denk ik31 december tussen 16:00 en 18:00 bij VUURWERK MARRUM (frl) ook happy hour! Uitverkoop met extreem hoge kortingen!
Bekijk bijlage 1804525
Ben wel benieuwd of er in het noorden nog iets gedaan wordt.Nog nieuws over happy hours?
Vuurwerk Marrum heeft een happy hour tussen 16:00 en 18:00!Ben wel benieuwd of er in het noorden nog iets gedaan wordt.
Volgens mij heeft gerrit van mega vuurwerk Leeuwarden de laatste middag elk jaar goede kortingen!Ben wel benieuwd of er in het noorden nog iets gedaan wordt.
Oh zooooo haha ja dat worden rijen. Laatste dag vissen heel wat laterds achter het net en die van "euh ja ik denk altijd pas na kerst aan vuurwerk"Chaos bij het afhalen enzo door de drukte laatste dag![]()