Winkels met Happy Hour

Zal voornamelijk zijn omdat winkeliers geen open kartonnen retour kunnen doen. Dichte dozen kunnen ze weer terug doen en de restanten kunnen ze zo mooi kwijt. Voor iedereen een ideale situatie dus :wink:

Ik denk zelf dat er veel meer dan 500 kilo in de winkel ligt maar heb het niet gevraagd, Zal volgend jaar wel eens wat foto's maken, echt een ruim opgezette vuurwerk afdeling iig en prima prijzen ook door het jaar heen.

dat is max 500 kilo.

@ : uhhh dat is wel heel veel, volgens mij klopt dat niet ?

Klopt helemaal! Daarbij telt Cat. 1 vuurwerk minder zwaar mee; 100 kilo wordt 10 kilo van de totale 500 kilo. Als een winkelier Cat. 1, regulier assortiment inclusief cakeboxen en bestellingen in zijn winkel heeft liggen, dan zit hij gegarandeerd over de 500 kilo heen.

Het kan zijn dat winkeliers nog volgens de oude UPD tot 250 kilo in de winkel mogen hebben. Ik weet alleen niet of al het bovenstaande ook van toepassing is op winkels met een grotere opslag dan 10 ton. Iemand die dat wel weet?

Morgen is het vanaf 15:00 leegverkoop bij alle filialen van Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

Bijlagen

• Screenshot_20231229-213853.jpg
    Screenshot_20231229-213853.jpg
    181,3 KB · Weergaven: 11
Morgen als het goed is bunker leeg verkoop bij Hoakan.

Wat ik heb begrepen, en wat velen denk ik al hadden verwacht, is dit het laatste jaar vuurwerk verkoop bij Haokan. Alles wees natuurlijk al in die richting gezien de zeer minimale aanvulling op het assortiment van dit jaar. Bij het afhalen op de 28e in de ochtend was er al heel weinig aanbod voor de losse verkoop en ik denk dan ook dat je niet veel moet verwachten van een leegverkoop.

Back
Bovenaan