Winkels die de handdoek in de ring gooien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom nu stoppen en je huur opzeggen? Als de overheid wil dat het stopt, dan moeten ze de ondernemer compenseren.
Dat wordt een beetje lastig zonder pand en bunker.
"Volgens alle berichtgeving heeft u aardig goed geboerd afgelopen jaar. Hier heeft u nog een klein fooitje, voor de bühne."

Hier stopt er wel een, die heeft het hele pand al verhuurd. Jammer maar begrijp het ook wel, hij vind het spannend om door te gaan en verdient net zoveel aan de verhuur van het pand.

Afgelopen woensdagavond heb ik nog een rondje langs de winkeliers in de regio gedaan om eventueel nog iets met flinke korting te scoren. De winkeliers die ik bezocht gaven allen aan dat ze nog voldoende hoop hebben eind dit jaar opnieuw te kunnen verkopen. Als dat niet het geval is, hebben ze al samenwerkingen met verkooppunten net over de grens. Geen extra korting voor mij dus...

Dus de driesprong heeft afgelopen jaar nog bunkers bij laten bouwen en zegt nu op voorhand al te stoppen?
Snapte het zelf ook niet, precies om wat je zegt. Wat ik dus via via begreep is dat er binnen de Driesprong zelfs werd gezegd financieel al akkoord te zijn. Nogmaals heb ik via via gehoord, dus niet uit directe hand

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan