Winkeliersdemo ''VuurwerkBull'' Beuningen 07-12-2012

pyroboy

VWC lid
Datum: 07-12-2012
Provincie: Gelderland
Plaats: Beuningen
Tijd: 19.00 uur
Wie: VuurwerkBull Beuningen

Schietlijst;

1. Secret Salvo (Rubro)
2. Lethal Spiders (Rubro)
3. Big Shot (Rubro)
4. Heavy Legend 16 (Rubro)
5. Heavenly Willow (Broekhoff)
6. Colour Break (Rubro)
7. Heavy Legend 25 (Rubro)
8. Blitz (Broekhoff)
9. Cake 9 (Heron)
10.Cake 13 (Heron)
11.Blinking Gauntlet (Broekhoff)
12.Cake 14-1 (Heron)
13.Cake 18 (Heron)
14.Battle Stars (Rubro)
15.Wave Willow (Broekhoff)
16.Heavy Legend 36 (Rubro)
17.Zodiac (Broekhoff)
18.Thunderking JumboBox (Rubro)
19.Buurtassortiment (Rubro)
20.Cake 11 (Heron)
21.Falcon (Rubro)
22.Heavy Legend 49 (Rubro)
23.Thunder Defense (Broekhoff)
24.Secret Salute (Rubro)
25.Wonderful Heaven (Broekhoff)
26.Cake 7 (Heron)
27.Golden Sky (Broekhoff)
28.Cake 16 (Heron)
29.Event Cake No.2 (Rubro)
30.Blockbuster (Broekhoff)
31.Crown Inception (Broekhoff)
32.Event Cake No.3 (Rubro)
33.Event Cake No.4 (Rubro)
34.Event Cake No.5 (Rubro)
35.Cake Combo (Heron)

Met dank aan Tuincentrum Bull

Als door de verwachte avondspits niet de hele A50 dicht slipt kom ik. Ben toch erg benieuwd hoe ze nummer 18. thunder king jumbobox gaan schieten!

Net thuis van de demo. Poeh wat was het koud, maar dat was het waard! Dit jaar werd er voor het eerst elektronisch ontstoken, en je kon zien dat dit nog in de kinderschoenen stond. Ik durf wel te zeggen dat bij een kwart van de producten, die per 3 werden geschoten, er één of meer niet afgingen. Dit was jammer, maar toch een enorme verbetering ten opzichte van voorgaande jaren waar dit nog als handwerk werd gedaan en er ook van alles mis ging.

Dan de producten: Rubro, Crown en Heron. Het was niet Rubro maar Heron die mij veraste. Wat een enorm mooie bakken heeft deze lijn. De grootste verassing was voor mij de cake 9. 14euro voor een schitterende blauwgoud cake. Echt één van de mooiste bakken, zeker qua prijs kwaliteit gezien. Viel ook op dat er énorm veel goud/blauw bakken werden geschoten, wat wel mijn favoriete combinatie is, maar had iets meer variatie van mij mogen zijn. Het laatste product was een doorlontbox van Heron, de 456, en deze bak stal zeker de show. Mooiste product van de avond, maar helaas ook de duurste.

De finale was weer mooi, maar helaas niet zo mooi als voorgaande jaren. Tot slot was de secrete salute weer de hardste knalbak van de avond, en ik heb me laten vertellen dat deze ook 6km verder nog te horen was geweeest!

Laatst bewerkt:
Mijn vader zei ook dat het thuis te horen was geweest ook hemelsbreed 6km verder op. Het was ook zeker koud was blij met mijn ski jas. Verder kwamen de producten goed over en zoals lambal al zegt stak Heron hier boven uit. De finale vond ik echter een ramp te noemen, nog nooit zoeen slecht opgebouwde flut finale gezien: Zeer kort, Totaal geen opbouw, geen duidelijk eind, geen effecten bij elkaar gezocht maar gewoon wat bij elkaar gezet en ontstoken.

Hoe vonden jullie de Rubro Event cake 3 ten opzichte van de andere cakes met veel kleur?
En de Wave willow ten opzicht van de andere goud/blauw cakes. Las in een eerder topic dat de boeketten niet erg groot waren.

Hoe vonden jullie de Rubro Event cake 3 ten opzichte van de andere cakes met veel kleur?
En de Wave willow ten opzicht van de andere goud/blauw cakes. Las in een eerder topic dat de boeketten niet erg groot waren.

Herinner ze jammer genoeg niet al te goed meer, maar heb ze wel op de film:

mooist in HD:
de Wave willow
de event cake 3:

Wat ik me er van herinner vond ik de Wave willow erg mooi.

Back
Bovenaan