[WINACTIE] Wolff Vuurwerk geeft 10 dikke vuurwerkartikelen weg voor films!

Allereerst nogmaals dank aan VWC en Wolff voor het mogelijk maken van de prijsvraag.

Ik heb tweemaal het Red Lantern Super Pakket (https://forum.vuurwerkcrew.nl/threads/red-lantern-super-pakket-nieuw-2024.1799209/) mogen ophalen.

Ik heb alle artikelen in het pakket afzonderlijk gefilmd. Ik zal de video’s van de week even aan elkaar plakken en hier uploaden.

Ondanks dat ik er niks voor betaald heb, kan ik wel alvast verklappen dat het geen best pakket is. Als je als normale consument dit pakket voor €49,95 aanschaft en er hoge verwachtingen van hebt, kom je al snel bedrogen uit. Het gemiddelde categorie 1 fonteinen pakket van de supermarkt is nog beter dan dit pakket helaas.

Video volgt.

Nogmaals dank Wolff voor deze gave prijs, echt heel tof dat ik deze mocht ophalen!

Hij hield zich zeker goed staande in de wind, mooie spreiding van de effecten. Prima burst voor de 25mm! Ik moet zeggen dat ik het een goede bak vind, maar niet super bijzonder. De tails ertussen zijn tof, de rode dahlia's zijn erg goed maar verder doet het niet echt iets om de hoge prijs te rechtvaardigen. Ik vond bijvoorbeeld de Ultimate Aero een klasse beter, puur door de verschillende effecten die erin zitten en meer show. Ik zou deze dan ook niet zelf halen volgend jaar, daarvoor is de prijs te fors tov de effecten die erin zitten.

Hierbij ook mijn video en review van de Springwind die ik gewonnen had! Wat mij betreft doet deze bak zijn naam weinig eer aan: ik heb namelijk nog nooit zo'n oorverdovend lentebriesje meegemaakt ;) Maar zonder grappen, ik vond dit echt een hele goede compound. De burst is goed hard, al varieert die wel per rij, wat je bij Poema eigenlijk niet verwacht. Ook al waren sommige rijen wat minder, ze deden geen afbreuk aan het geheel. De dubbele rijen van de laatste cake maken hem voor mij een goede concurrent van bijvoorbeeld de W-triple layer, gezien die enkel per rij schiet. Hopelijk is deze kwaliteit ook te behalen zonder kooi.

Nogmaals dank aan Wolff voor deze prijs, hopelijk staat hij goed genoeg op beeld (nieuwe telefoon is altijd even wennen haha)!

Back
Bovenaan