[WINACTIE] Wolff Vuurwerk geeft 10 dikke vuurwerkartikelen weg voor films!

Gefeliciteerd allemaal met jullie mooie compounds! Heb nog goed in mijn spam gechecked maar dit jaar val ik helaas niet in de prijzen. Heb vorig jaar ontzettend genoten van mijn gewonnen Apache van China Red Vuurwerk en dan hoop je toch stiekem dat je dit jaar de Giganto in de wacht sleept. Zo een dure compound wordt een stukje leuker als je hem gratis mag afhalen. :d

Verder gun ik het Flutsjah misschien wel het meest, geniet altijd ontzettend van zijn compilaties waarbij de producten goed in beeld komen inclusief reactie van het publiek en de sfeer eromheen. Over een paar uurtjes mogen we weer vuurwerk afhalen en genieten van de laatste 3 daagjes, nu maar hopen op iets minder wind tijdens de jaarwisseling. Enjoy everyone!

Nogmaals gefeliciteerd allemaal!
Ik weet niet exact wie wat heeft gewonnen, dat heeft Wolff zelf aan iedereen gemaild met een toelichting op het afhalen.

Ik heb wel de winnaars doorgestuurd gekregen.
Sta je ertussen? Check je mail en je spamfolder!

BlackIce45
Flutsjah
Golddigger
Gototop
JanFireman
LiamVB
MikosjePyro
Stuifie
Vuurwerkkoning
Wasbever

Veel plezier ermee, we zien de foto's en video allemaal graag tegemoet!

Geniet ervan en gefeliciteerd! De rest moet niet zo een slechte verliezer zijn want je hebt niet verloren… ook al heb je niks gewonnen .

Was leuk geweest een extraatje maar laten we gewoon weer genieten van t feit dat we sinds een minuutje weer het eerste legale ladinkje mogen ophalen 🔥🔥🔥💪

Back
Bovenaan