Ronnie_24
VWC lid
Gefeliciteerd allemaal met jullie mooie compounds! Heb nog goed in mijn spam gechecked maar dit jaar val ik helaas niet in de prijzen. Heb vorig jaar ontzettend genoten van mijn gewonnen Apache van China Red Vuurwerk en dan hoop je toch stiekem dat je dit jaar de Giganto in de wacht sleept. Zo een dure compound wordt een stukje leuker als je hem gratis mag afhalen. 
Verder gun ik het Flutsjah misschien wel het meest, geniet altijd ontzettend van zijn compilaties waarbij de producten goed in beeld komen inclusief reactie van het publiek en de sfeer eromheen. Over een paar uurtjes mogen we weer vuurwerk afhalen en genieten van de laatste 3 daagjes, nu maar hopen op iets minder wind tijdens de jaarwisseling. Enjoy everyone!

Verder gun ik het Flutsjah misschien wel het meest, geniet altijd ontzettend van zijn compilaties waarbij de producten goed in beeld komen inclusief reactie van het publiek en de sfeer eromheen. Over een paar uurtjes mogen we weer vuurwerk afhalen en genieten van de laatste 3 daagjes, nu maar hopen op iets minder wind tijdens de jaarwisseling. Enjoy everyone!