[WINACTIE] Win een Broekhoff nostalgie-pakket!

Over megashow gesproken.. 2011 hadden jullie ook een mooie demo!

tfUt5vZK.jpg

SO3gv9a1.jpg

Recht boven, achter de producten... Daar staat een doos, zaten 2 hartjes pijlen in! De naam weet ik even niet meer. Was er speciaal voor naar de Broekhoff dealer gereden.. Gelijk de Screamer King meegenomen, die staat er voor nog. Waren ook geweldig.

zQE5MKMz.jpg

Display Rockets, echt mijn favoriete pijlen.. Deze hebben zoveel indruk gemaakt toen (ruim 15 tot 12 jaar geleden).

Over oude Broekhoff producten gesproken.. You have been served.. Pyro Power energy drink! (weet niet of dit echt een product is wat jullie hiermee bedoelen maar goed, hij is wel leuk).

Db3Qf9H5.jpg

O en links de enige echte Falling Leaves! Ook zo'n geweldige cake. Deed mij denken aan de Bonbridge Silent Night.

Lekker bezig Ruben, je wilt graag winnen zeker? Geen Sky Hunter maar en Nostalgie Pakket Hunter

Ben stiekem een beetje nostalgisch aan het doen, ervaringen van toen boven water halen.. Geweldige tijd was dat. Ben wel een beetje opgegroeid met Broekhoff vroeger.

En die Sky Hunter komt er ook wel, die was vroeger onwijs goed!

Haha, nou dat stiekem zie ik er niet echt in terug, maar lekker bezig hoor, geen Thunderking maar een Nostalgieking

Back
Bovenaan