[WINACTIE] Win een Broekhoff nostalgie-pakket!

Ben ik pas de eerste spammer?
Ik mis PalmTree, Vuurwerkkoning, Anihalas, Beastmode, Fausto, Levensgenieter, Matii, Pyroboy26 en alle andere spamfreakzzzz! Net zoals ik die Retro pijlen van jullie mis. Die met die parachutes.

Dat is een Best Selection van de beste spammers.

Ik haat deze topic's best wel eerst is het Super Fun maar dan word het toch wel vervelend als telkens het zelfde topic boven aan staat.

Nou nou, MadMax jij doet ook al goed je best!
Je naam doet me trouwens denken aan die Max Super Box van Broekhoff...

Ik haat deze topic's best wel eerst is het Super Fun maar dan word het toch wel vervelend als telkens het zelfde topic boven aan staat.

Hehe... Ja. Er zullen vast wel weer mensen gaan klagen dat er weer een spam-toppic is...
Gaan ze weer gillen als een keukenmeid...

het was leuk om even mee te spammen maar nu moet ik als een cannonball 240Sh weer aan de slag.

1972 berichten, ik voel een spamtopic aankomen!!

Mooie prijs wel! En omtrent een mooi product van Broekhoff, dat kan natuurlijk alleen maar de Multi Thunderking zijn. Tot een aantal jaar terug waren Broekhoff en Wolff de enige importeurs in mn dorpje. Helaas is Broekhoff een tijdje terug vertrokken, maar mijn jeugd bestond echt uit de Crown Collectie en Pyrostar producten. Ben benieuwd welke klassiekers er nog naar boven komen!!

heel vet pakket zeg! Ook erg mooi van die oude dummies! Die zou ik zeker willen hebben hoor! Dat meterpakket, met die happiness en de springjoy! Geniaal!

Wat vond jij het mooiste van broekhoff
Ik: heel veel Haha maar die waaiers zoals de Defcon thunder

Back
Bovenaan