Wicked Whistle

Vond deze nog op Youtube (op 3:00). Hoeveel zouden dat er zijn? Weet iemand trouwens ook welke fluit cake op de video vóór de Wicked Whistles wordt geschoten? De 2 erna zijn de Storm Chaser(s) en Gravity(s), maar die eerste kan ik niet thuis brengen.

Vond deze nog op Youtube (op 3:00). Hoeveel zouden dat er zijn? Weet iemand trouwens ook welke fluit cake op de video vóór de Wicked Whistles wordt geschoten? De 2 erna zijn de Storm Chaser(s) en Gravity(s), maar die eerste kan ik niet thuis brengen.

Nu we toch bezig zijn, hoe heet die laatste waaier op het einde? Machtig om al die tails zo te horen afgaan zo in de verte.

Vond deze nog op Youtube (op 3:00). Hoeveel zouden dat er zijn? Weet iemand trouwens ook welke fluit cake op de video vóór de Wicked Whistles wordt geschoten? De 2 erna zijn de Storm Chaser(s) en Gravity(s), maar die eerste kan ik niet thuis brengen.[/QUOTE]

Ik was ook bij dit heerlijke showtje, geschoten door een aantal kameraden van me. Er ging hier een karton Wicked Whistle de lucht in :wink:

Ik was ook bij dit heerlijke showtje, geschoten door een aantal kameraden van me. Er ging hier een karton Wicked Whistle de lucht in :wink:[/QUOTE]

Als het goed is is dat de titanum whistel cloud van zena

Inderdaad een geweldig mooi showtje zeg, ramt er goed op los. Maar wat komt de Wicked Whistle fantastisch over zo zeg. Geweldig om te zien, uniek product dit.

Aj, dat is niet heel best inderdaad. Zuur als je deze versie gehad hebt zeg, want hij is wel een heel stuk minder dan hij zou moeten doen en waarvan er al vele filmpjes online staan.

Aj, dat is niet heel best inderdaad. Zuur als je deze versie gehad hebt zeg, want hij is wel een heel stuk minder dan hij zou moeten doen en waarvan er al vele filmpjes online staan.

En dat voor maar €35... Op andere films geniaal, zo wil ik hem ook wel. Maar de gok blijft groot zo.

Back
Bovenaan