Edge VWC lid 30 dec 2019 #64 Spijtig, dat gaat mij helaas ook niet lukken op tijd! Winnaars geniet van de box!
PyroBrian VWC lid 30 dec 2019 #65 Voor mij ook bijna een uur in de auto terwijl ik toch redelijk in het midden woon.. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ze geclaimd zijn
Voor mij ook bijna een uur in de auto terwijl ik toch redelijk in het midden woon.. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ze geclaimd zijn
NiekB VWC lid 30 dec 2019 #66 Ergens had ik deze zaak al in gedachte gisteren helaas geen tijd vanavond
Mattenfreak Administrator Forumleiding 30 dec 2019 #68 De eerste is weggegeven! Hint 3: 52°14'24.0"N 5°58'12.0"E + 550m
Fan VWC lid 30 dec 2019 #70 Bijna een uur rijden, dat gaat hem niet worden, jammer. Iniedergeval iedereen die ze heeft kunnen claimen gefeliciteerd!
Bijna een uur rijden, dat gaat hem niet worden, jammer. Iniedergeval iedereen die ze heeft kunnen claimen gefeliciteerd!
Spinner VWC lid 30 dec 2019 #71 Woon er dichtbij. Maar gun het anderen die een kleiner budget hebben. Wel toepasselijk deze winkel.
B baboem VWC lid 30 dec 2019 #72 Die eerste was er snel bij Bij mij kan de jas weer uit, over drie kwartier is die tweede vast ook allang weg. Geniet van de mooie prijs!
Die eerste was er snel bij Bij mij kan de jas weer uit, over drie kwartier is die tweede vast ook allang weg. Geniet van de mooie prijs!
F flappie VWC lid 30 dec 2019 #74 Helaas ook te ver weg, zat al in de auto. Leuke actie en veel plezier gewenst aan de winnaars!