Winactie Vuurwerkplanet Chinees nieuwjaar! [WINNAAR BEKEND]

Tang Dynasty

Vuurwerk had zijn oorsprong in China en werd op grote schaal gebruikt door de Chinezen. De productie van vuurwerk zou aldaar ten tijde van de Tang-dynastie zijn begonnen. Zij gebruikten het bij religieuze gebeurtenissen om boze geesten te verdrijven. Het ritueel van vuurwerk afsteken vormt daarmee een vast onderdeel van de Chinese cultuur, en gaat tot op de dag van vandaag gepaard met vele festivals

Super leuke prijsvraag.
Iedereen ook lekker creatief!

Poisonous snake.

Een lekker giftige compound met knetter tails die eindigen in kruipend goud met rode sterren die lijken op de ogen van een slang.

Dōngzhì

Het Winter Solstice Festival. Dit festival, dat het belang van familie benadrukt

In dit geval zal het betrokken worden op de vuurwerkfamilie ;D

Riakeo Pagode( betekend tempel)

Een pagode is een gebouw dat in veel boeddhistische tempels in Azië te zien is. Het heeft de vorm van een toren die uit verschillende, steeds kleiner wordende verdiepingen bestaat. Elke verdieping heeft een eigen dak. Behalve bij boeddhistische tempels kan men ook pagodes treffen bij Chinese tempels, taoïstische tempels en shintoschrijnen of heiligdommen. In Japan worden pagodes onder andere (letterlijk: toren) tōba of sōtōba (afgeleid van 'stupa') genoemd en zijn er veel typen te onderscheiden. Pagodes worden er op veel wijzen gebruikt, van reliekschrijn tot grafmonument of als decoratie in een tuin.

yes weer een riakeo prijsvraag

dit jaars dier is een slag daarom dacht ik Serpent’s Wrath.
Serpent’s Wrath is een groot krachtig slangachtig monster.

Laatst bewerkt:
Symphony of harmony

Een waaier die afwisselend 1 rij er in 1x uit gooit, dan een halve rij links gevolgd door halve rij rechts en vervolgens 2 rijen achter elkaar steeds tegengesteld de helft (dus linker deel schiet naar rechts en andersom).

Dat 2x gevolgd door 3x een volledige rij.

En alweer een prijsvraag in januari !! Lekker hoor .... :applause:
Ik het kader van de weersomstandigheden die ons rondom oud en nieuw nogal vaak bezig houden dacht ik aan:
Riakeo - Wind Breaker

Back
Bovenaan