Winactie Vuurwerkplanet Chinees nieuwjaar! [WINNAAR BEKEND]

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Om het Chinese nieuwjaar in te luiden hebben we in samenwerking met Lesli Vuurwerk en Vuurwerkplanet.nl deze winactie voor jullie.
Chinese Newyear.jpg

Prijzen:

Met deze prijsvraag kan je de Riakeo Peking Opera 100 winnen!

Prijswinnaar:
Lesli zal de naam en winnaar kiezen. Deze winnaar wordt in de dagen nadat de prijsvraag afgelopen is bekend gemaakt.

Regels:

Aan deze prijsvraag zijn de volgende regels verbonden:
  • de deelnemer/deelneemster dient lid te zijn van Vuurwerkcrew.nl
  • ieder lid mag maximaal 1x deelnemen aan de prijsvraag
  • meedoen met dubbelaccounts heeft geen zin en leidt tot diskwalificatie
  • de eerste inzending telt, een wijziging kan niet meer worden nagestuurd
  • over de uitslag en prijzen kan niet gecorrespondeerd worden
  • crewleden van Vuurwerkcrew zijn uitgesloten van deelname
De prijsvraag:

Verzin een naam voor een nieuw product van Riakeo voor 2026.

Hoe doe je mee:

Plaats jouw bedachte naam voor een nieuw product in dit topic.

Hoe lang loopt deze prijsvraag?

Deze prijsvraag loopt van 29 januari 2025 t/m 4 februari 2025 23.59 uur.

Alle inzendingen vanaf 5 februari 2025 zullen niet meer worden meegenomen in de prijstrekking. De uitslag zal in de dagen na sluiting worden weergegeven op Vuurwerkcrew.nl. Na afloop zal Viva la Bang contact opnemen per PM voor de gegevens van de winnaar.

Wij wensen jullie veel plezier en succes met deze prijsvraag!

Privacy

Bij Vuurwerkcrew.nl hebben we frequent een prijsvraag. Hiervoor dien je contactgegevens op te geven. De hebben wij nodig zodat Lesli contact kan opnemen met de winnaar.Deze gegevens worden niet doorgespeeld aan andere externe partijen behalve Lesli.

The Moonwhisperer
Omdat donker... en maan... en spannend dus fluisteren? Ach, gelukkig wordt er geloot en is t niet op de naam gebaseerd.

Hele gave prijsvraag. Lijkt wel of we diep in het seizoen zitten zo met die prijsvragen.

Succes allemaal.

Ja zeg, in januari probeer ik een klein beetje af te kicken maar dat gaat zo natuurlijk niet! Heerlijk ;)

Majestic lijkt me vet, past ook wel tussen de andere namen en voor zover ik weet bestaat deze nog niet!
Of voor een dubbele compound, de Majestic Double!

Heel erg mooie box was dit zeg afgelopen jaarwisseling. De nieuwe generatie pyro's (8 en 10) waren
helemaal gek van de kleuren in deze pracht bak! Dus bij deze mijn naam: Spring Flowers

Back
Bovenaan