Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mede dankzij deze comment moest ik denken aan het bord waar de stok lag. Dankjewel!Ik ben er in ieder geval vrij zeker van dat de windmolens in de video zich bij Windmolenpark Kubbeweg aan de N305 bevinden. Vlakbij Flevo On Ice, waar de winkeliersdemo plaatsvond en waar in de video ook naar gehint wordt.
Oké, tijd voor de eerste aanwijzing:
het lijkt mij vooral interessant om te speculeren waar de stok aan hangt aangezien het geen standaard gemeente markerings bord is. Lijkt bijna wel een mastje met 3 hoekige segmenten
Ik en mijn fietstochten door de polder en Google maps �� hebben me snel naar Flevonice gestuurd. Sorry Broekie dat ik zo snel ben.
Bekijk bijlage 39678
Mede dankzij deze comment moest ik denken aan het bord waar de stok lag. Dankjewel!
Ahh de befaamde Karekietweg. Een heel stuk van verwijderd van de Nijkerkerweg,en nog verder verwijderd van het kruispunt richting de Eemhof en Zuiderzoet. Het was de enige weg die ik niet herkende uit de eerste film. Toen ik in de buurt kwam herkende ik ook al het water en het eilandje in het water uit de eerste film. Daar ben ik ook al 1000x langs gefietst.
Dankjewel voor deze tip, hierdoor moest ik aan de trussen van het flevonice bord denken. Toen ik die op google maps bekeek wist ik zeker waar ik heen moest!
Ik en mijn fietstochten door de polder en Google maps �� hebben me snel naar Flevonice gestuurd. Sorry Broekie dat ik zo snel ben.
Bekijk bijlage 39678
Hi ik heb een groot idee waar die ligt vanmiddag hem maar even zoeken