[WINACTIE] Vuurwerkbestel.nl bestaat 11 jaar!

Nah ja, even snel registreren om dan meteen prijzen te kunnen meepakken vind ik persoonlijk minder. Ik zou toch echt willen vragen alleen mensen mee te laten doen die minimaal een jaar lid zijn. Zat mensen die alleen daarvoor even een (extra) account aanmaken.
Je zegt weer wat velen denken.
Maar goed, ik ga er vanuit dat de winnaars gecontroleerd worden op unieke ip adressen... toch??

Ik gun het iedereen van harte maar het systeem lijkt redelijk fraude gevoelig.

Doe niet zo zuur mensen, gewoon blij zijn voor un ander. Misschien besluit karma je ook een keer wat te gunnen. Gefeliciteerd winnaars!

Doe niet zo zuur mensen, gewoon blij zijn voor un ander. Misschien besluit karma je ook een keer wat te gunnen. Gefeliciteerd winnaars!

Goed lezen.
Ik gun het iedereen van harte en heb ook al eens de winnaars gefeliciteerd. Het zou alleen zuur zijn als de trouwe bezoekers de dupe zijn van mensen doe het een ander misgunnen.

Ik vind het juist tof dat ook de nieuwe leden een dikke prijs hebben gewonnen.
Het moet niet uitmaken hoe lang je lid bent, iedereen die hier registreert hoort bij de familie en houdt van vuurwerk.

En ja, een vismaat van me heeft ook een prijs gewonnen en hij is er echt dolgelukkig mee.
Nog niet zo lang op dit Forum, maar wel een liefhebber van vuurwerk. Misschien wordt het ook wel een freak :wink:

Anyway, winnaars ik zou zeggen geniet van deze mooie prijzen en maak er een toffe film van :thumbup:

Vuurwerkbestel en VWC enorm bedankt voor deze hele dikke actie. Gewoon de 1e prijs weten te bemachtigen😁😎 Mijn dag kan niet meer stuk. Net als komende oud en nieuw, zeer feestelijk en met dik vuurwerk het nieuwe jaar in😁
Fijne dagen alvast iedereen en succes met de komende paar trekkingen.

Nah toch maar hopen dat ik een keer in de prijzen val. Vele acties meegedaan en nog nooit wat gewonnen. 1 Voordeel we zijn gezond :p

Gefeliciteerd alvast aan alle winnaars!
Fijne feestdagen en hopen dat ik ook iets leuk win! ��

Hoop dat iedereen veel geluk gaat hebben met deze actie !!! Dat die gene die winnen ervan mogen gaan genieten deze jaarwisseling TOP !!

Back
Bovenaan