[WINACTIE] Vuurwerkbestel.nl bestaat 11 jaar!

En er is weer een dag voorbij, hierbij wederom 3 nieuwe winnaars! Gefeliciteerd!

Dinsdag 20 december
1e prijs: hennep - Gangster Box + X-treme Blink Box
2e prijs: borft - Detonation Box
3e prijs: Pyrobrian - Chaosphere Box

Verdorie zeg, wat spannend steeds! En wat vliegen er een waanzinnige prijzen de deur uit, heerlijk. Winnaars: gefeliciteerd, geniet ervan! Ik blijf stiekem duimen dat ik een prijsje win... :D

Man man man wat een prijzen zeg. Weer een gangster box, jaloers :wink:

Dikke proficiat weer winnaars! Nu maar blijven duimen :droolthum dat ik na al mijn deelnames toch
nog ergens een keer mijn naam voorbij zie komen.

Wat een stress. Voor de gezondheid misschien maar beter om niet meer kijken tot 28 december
als alle winnaars bekend zijn hahaha :wink:

Zou ook heel graag naar Gilze Rij(d)e(n)om een prijs in ontvangst te nemen!:cool:
En tja als je er dan toch bent......:bonk:

Man man man wat een prijzen zeg. Weer een gangster box, jaloers :wink:

Dikke proficiat weer winnaars! Nu maar blijven duimen :droolthum dat ik na al mijn deelnames toch
nog ergens een keer mijn naam voorbij zie komen.

Wat een stress. Voor de gezondheid misschien maar beter om niet meer kijken tot 28 december
als alle winnaars bekend zijn hahaha :wink:

Herkenbaar. Geldt overigens ook voor de weersvoorspellingen, agenda, speelgoedwinkels (cat. 1) en vooral verkooppunten. Het leven van een (beginnend) freak gaat niet over rozen.

Het nadeel van zoveel prijsvragen en zoveel vuurwerk is, dat je het gevoel hebt dat je niet, niet kan winnen ...
En toch is dat zo :p:bonk:

Back
Bovenaan