[WINACTIE] Vuurwerkbestel.nl bestaat 10 jaar!

Gave winactie! Gilzen Rijen is niet naast de deur maar dit is toch wel te verleidelijk om niet mee te doen.

Bizar zeg! Daar doen we graag aan mee. Een ritje met mijn kleine man (0 jr) vanuit Amersfoort. Papa zal hem vuurwerkgek maken! Vuurwerkfilmpjes vindt hij in ieder geval geweldig:D

Wat een mooie actie en een mooie mijlpaal voor Vuurwerkbestel. Gefeliciteerd met het jubileum, en bedankt voor het mogelijk maken van deze actie!

Natuurlijk meegedaan, al schat ik dat de kans dat ik morgen de staatsloterij of postcodeloterij win een stuk groter in. Maar goed, wie niet waagt, wie niet weet/wint. Dus. Mail gestuurd.Wachtende op de bevestiging.

This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Delivery to the following recipients failed.

[email protected]

ALWEER HE! Dit is al de 2de keer dat ik een mail stuur en dit krijg.

Ja 30 mensen hebben gereageerd dus inschrijven is gesloten, alleen de prijzen even verdelen:wink:
Komt vast wel goed als een mod dit leest dalijk, bij mij ging het goed vanochtend.

Wow wat een actie weer, ze worden steeds groter :p

Vorig jaar ook bij Vuurwerkbestel langs geweest in Gilze-Rijen,alles was uitstekend geregeld.
Veel en vriendelijk personeel, snel geholpen, de ruimte om alles even te controleren en uiteraard mooie producten. Hier gaan een aantal vwc'ers heerlijk shoppen :thumbup:

Back
Bovenaan