[WINACTIE] Vuurwerkbestel.nl bestaat 10 jaar!

Het valt me trouwens op, ook bij de vulcan winactie, dat er veel nieuwe accounts of accounts met weinig posts prijzen winnen :p

Desalniettemin, gefeliciteerd met de prijzen!

Het valt me trouwens op, ook bij de vulcan winactie, dat er veel nieuwe accounts of accounts met weinig posts prijzen winnen :p

Desalniettemin, gefeliciteerd met de prijzen!

Ja, dat zal je altijd zien als er geloot wordt, iedereen heeft gelijke kansen. :wink:

Ja, dat zal je altijd zien als er geloot wordt, iedereen heeft gelijke kansen. :wink:

Maakt toch niet uit wie der wint..
het is al top dat er dit soort acties zijn.

Je bent al bevoorrecht dat je aan dit soort acties mee mag doen omdat je op een vuurwerk forum zit.

Dus prijswinnaars van harte gefeliciteerd.

Wat ongelooflijk veel reacties al op 1 dag! En niet zo gek, hoe makkelijk kan je kans maken op hele dikke prijzen!

De eerste 3 winnaars zijn bekend!
In de startpost zullen we een overzicht bijhouden.

Vrijdag 18 december
1e prijs: stimp0r - Freestyle 5000 Max Charge Box + Double Gold Box
2e prijs: ivivuurwerk - Detonation Box
3e prijs: XVIII - Quattro Mania

De winnaars krijgen een mail van Vuurwerkbestel.nl met een afhaalbewijs, dit zullen jullie de komende dagen ontvangen. :wink:

WOW! Al op de eerste dag de 2e prijs gewonnen! Bedankt vuurwerkcrew en vuurwerkbestel.nl!:D

Per persoon maximaal 1 keer. Als ze al een tijdje zelf lid is, kan dat gewoon, dubbelaccounts maken mag niet op VWC. :wink:

De volgende 3 winnaars zijn bekend!
In de startpost houden we ook het overzicht bij.

Zaterdag 19 december
1e prijs: mars25 - Detonation Box + Quattro Mania
2e prijs: The mighty two - Hardstyle Box
3e prijs: Sandeero - Turbulence Box

De winnaars krijgen een mail van Vuurwerkbestel.nl met een afhaalbewijs, dit zullen jullie de komende dagen ontvangen. :wink:

yesssss, 1e prijs gewonnen en hierbij bedank ik vuurwerkcrew en vuurwerbestel.nl voor het beschikbaar stellen en het mogelijk maken om de prijsvraag te winnen, hartelijk dank hiervoor en ik wens iedereen die meedoet aan deze prijsvraag nog veel succes en geluk de komende dagen :)

Jaaaaa Hardstyle box gewonnen!!! Vuurwerkcrew en Vuurwerkbestel.nl ontzettend bedankt voor deze geweldige prijs!!!!!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan