Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Excuses, zal even aangeven dat er sarcastisch gelezen moet wordenWas er een vraag dan?
Je bent vergeten dat hierbij te zettenExcuses, zal even aangeven dat er sarcastisch gelezen moet worden
Dat zei ik dus ook, die zin klopt voor geen GBV meterWat mij opviel is dat in de tekst een fout staat: “van bij mij vandaan”. De eerste “van” heb ik daarom weggelaten en dan klopt het wel.
Die oplettendheid is vast een Meterpakket waard!![]()
Maar heb je dat ook aangepast of alleen copy/paste gedaan?Dat zei ik dus ook, die zin klopt voor geen GBV meter![]()
Gefeliciteerd je wint gebakken lucht!Maar heb je dat ook aangepast of alleen copy/paste gedaan?
Ik heb het aangepast.![]()
Als dat de opdracht was heb je 1200 euro aan meter pakketten weg te stoken, ik zou vast beginnenMaar heb je dat ook aangepast of alleen copy/paste gedaan?
Ik heb het aangepast.![]()
Beter dan geen lucht!Gefeliciteerd je wint gebakken lucht!
Ik sta al sinds vanmorgen op de stoep bij de lokale Meterpakket zaak. Als ze niet open doen laat ik mijn vrouw alvast een slaapzak langsbrengen om hier de nacht door te komen…Als dat de opdracht was heb je 1200 euro aan meter pakketten weg te stoken, ik zou vast beginnen![]()
Dat risico loop ik ook inderdaad.De opdracht was kopieer en plak. Niet voer grammaticale verbeteringen door...
Je maakt geen kans meer op de prijs![]()
Ja, als je het laat showen door een halve meter chinese wel ja