[WINACTIE] Vol karton Transbomber van Rubro! - WINNAAR BEKEND

Top actie weer, erg leuk.

Ik zou starten met
1. de Event Palm Beach, hele mooie diverse effecten (Palm, crackling en meerdere kleuren), een wat rustiger blok en lekker genieten van de schoten, dan
2. de Event Omnium, een blok met o.a. mooie waaier effecten die de hele straat opvult en niet te snel weg schiet, en als toetje
3. de Transbomber als harde crackling finale blok als mooie afsluiting.

Eerst de Immortal gold als opbouw, met kleine overloop naar de Transbomber Champions Edition en als finale gelijk de transbomber schieten! Transbomber iets later beginnnen en 2 laatste cakes tegelijk!! :cool:

We beginnen eerst rustig met de HEAVY LEGEND 1 MINUTE SPECTACLE BOX
Daaropvolgend gaan we wat sneller en harder met de PRIMAL Instinct met die mooie salvo's
En we sluiten uiteraard af met de Transbomber!

Ik zoe beginnen met de vulcan berlin om de dikke salvos daarna de immortal gold en als afsluiter de chaos van de transbomber

Een ware show:

Immortal Gold als opwarmertje. Primal Instinct om in de gouden sferen te blijven en het wat meer power bij te zetten. En natuurlijk als finale de Transbomber, puur geweld.

Gegarandeerd succes.

Eerst de aandacht trekken met 4 seasons dan over op het mooie goud van de Immortal gold en vervolgens de transbomber als finale!

Ik zou beginnen met veel goud, daarmee krijg je al de oohhws en aaahs van het publiek. Dus de gouden ouwe Event Immortal Gold om mee te beginnen.
Daarna wordt het tijd voor iets nieuws. De Omnium. Leuke salvos en shapes komen er in terug en grote boeketten met harde burst. Dus diversiteit aan effecten en kleuren.
De Transbomber moet het natuurlijk als rambak afmaken.
Zo krijg je de handjes van omstanders op elkaar!

Something old, somtething new and.....something often used in projects.

1. Immortal Gold
2. Event Omnium 132`s
3. Transbomber

Zelf heb ik ze in deze volgorde geschoten en zou het zo nog een keertje kunnen doen;

1. Immortal Gold ( Lekker rustig opbouwen en genieten van het vele goud! )
2. 4 Seasons ( Lekker de druk opvoeren met meerdere combinaties en tempo! )
3. Transbomber ( Natuurlijk als dikke finale klappert! )

Flink gejuich uit de straat gegarandeerd! :D

Succes iedereen! :thumbsup:

Ik ben bang dat ik dezelfde heb als de voorganger
1. Immortal Gold - Rustig, maar lomp groot - Goud
2. 4 Seasons - Drukker en wat kleur toevoegen
3. Transbomber - Lekker snel en veel lawaai, goede finale

Leuke prijsvraag weer!

Vandaag loopt deze hele dikke winactie af. Jullie hebben nog tot vanavond 23:59 de tijd om mee te doen voor deze dikke prijs.

Eerst met de Golden Medals, daarna met Event Flash Willow Power BOX NO.1, ik houd nu eenmaal van goed en daarna afsluiten met de knaller de Transbomber en als ik deze win natuurlijk 2 transbombers tegelijk

Als eerste de immortal gold, dan flink gas geven met de Event Palm Beach Power Box No.2 en eindigen met de Transbomber :)

Back
Bovenaan