[WINACTIE] Vol karton Transbomber van Rubro! - WINNAAR BEKEND

Ik zou beginnen met een immortal gold. Hierna een crashbox waarna het tijd is om af te sluiten met een transbomber.
Helaas dat de 6 elements uitlopend is, want anders was deze zeker in het hierboven staande rijtje terechtgekomen.

Beginnend met de Ultimate Mythology Box. Wat rustiger en met mooie waaier effecten.
Daarna wat meer kleur en groter kailber en burst met de good old Event four seasons.
En dan een full speed einde met 2x de Transbomber :handsup:

Er zijn een groot aantal boxen van Rubro die ik bij de Transbomber vind passen. De transbomber hoort dan natuurlijk wel achteraan als finale. Dit lijkt mij een leuk afwisselend showtje:
1. Immortal gold
2. Six Elements
3. Transbomber

Alle drie al een langere peiode op de markt, maar het blijven toch wel echte toppers!

De kop en staart zijn wat mij betreft duidelijk. Ik zou beginnen met de Immortal Gold, omdat dit na al die jaren nog steeds een topper is. En ik zou eindigen met de twee Transbombers in een kleine V-shape voor extra spreiding. Een box hiertussen moet wat mij betreft wat tempo wisselingen hebben en verschillende schietrichtingen. Daarom is de keuze gevallen op de Event Super-G 5000. Ik was onder de indruk van deze bak bij de demo van de vuurwerkhal. Mooie afwisseling in de schietrichtingen, lekker tempo en de tails maken de show compleet. Dit is dus mijn lijstje:

1. Immortal Gold
2. Super-G 5000
3. Transbomber (in V-shape)

Ik zou rustig beginnen met de Immortal Gold, dan de Transbomber champion vanwege het lekkere tempo en als finale 2x de Transbomber vanwege het brute geweld!

Crash Box -> Event Immortal Gold -> Transbomber

Waarom die 3? Omdat het alle 3 vuurwerkiconen zijn waar al veer over gesproken is, veel van genoten is en die we niet snel zullen vergeten.

Eerst de ULTIMATE MYTHOLOGY BOX en dan de CRASH BOX 100'S. En dan als laatste natuurlijk de TRANSBOMBER!!!!! Waarom? Omdat dit natuurlijk super gaaf is en het beste voor het laatste bewaren!

Voor mij passen de primal instinct en de immortal gold het best bij deze box. In mijn ogen zijn dit alle 3 topproducten. Als je deze (ook in deze volgorde) af zou steken heb je een heel mooie show met opbouw. Primal instinct nog niet eerder in de straat gehad, maar afgaande op alle filmpjes moet dit een heerlijk begin zijn. Vervolgens de immortal gold, altijd een topper. Transbomber zorgt voor de perfecte klapper als afsluiting

Ik zou beginnen met Zero Tolerance en vervolgens Shock Block. Daarna eindigen met 2x Transbomber in V-shape. Omdat die eerst twee al waaieren van zichzelf, en bredere boeketten hebben krijg je dan een samenhangend geheel met de mooiste effecten eerst en de waanzin aan het einde zoals het hoort.

Ik weet niet of ik mezelf kan vergeven dat ik Immortal Gold niet noem ;)

Eerst vlammen we die crashbox aan, gevolgd door de event Thunder and Roses en daarna 2 transbombers tegelijk! Als de buurvrouw dan nog niet met mij mee naar huis gaat weet ik het ook niet meer haha

Beginnen met de Primal Instinct, gevolgd door de Crash Box en als afsluiter de Transbomber.
Rustige start door de eerste cake van de Primal instinct en daarna lekker rammen!

Ik zou zeggen 1x de Crash Box voor een rustig begin hierna de Immortal Gold met de prachtige dikke boeketten en vooral mooi goud om lekker te eindigen met 2x Transbomber in V Shape voor lekkere ram finale!

Toch de beste boxen in de volgende volgorde:
1. Event 4 seasons
2. Immortal gold box
3. Transbomber (liefst vaker dan 1x haha)

Gr. Erwin

Ik zou beginnen met de 891, Event Neo wave.
Deze kleurijke waaier combineren met de krakeling Transbomber en dan afsluiten met de Sodom & Gomorrah, kleurijke Salutes en spectaculair met zijn variaties.

Voor de mooiste avond van het jaar zou ik beginnen met de Immortal Gold
gevolgd door de beste cake van de laatste 3 jaar !!!Transbomber
Als afsluiter gaat de nieuwste Rubro aanwinst v/h jaar de lucht in... Event Gates of Detonation!:handsup:

Ik zou de volgende schietlijst hanteren:
1: Crash Box (RVW 560) 100 Schots
2: Transbomber (RVW 561) 144 Schots
3: Transbomber Champions Edition(RVW 562) 288 Schots
Mooi opbouwend schouwspel van 100 naar 288 schots met alle denkbare variaties!

1. immortal gold
2. Heavy legend 1.5 minute spectacle box
3. Transbomber

rustig opbouwen met mooie gouden effecten naar middenstuk met alvast mooie finales en als klapper de transbomber is afsluiter.
betere show kan je niet krijgen

Back
Bovenaan