[WINACTIE] Vol karton Transbomber van Rubro! - WINNAAR BEKEND

Ik zelf zou voor 2 Boxen gaan met veel variatie in schietrichtingen.
soort showtje maken met totaal dus 4 boxen.

Ik zou deze 2 boxen erbij nemen.
EVENT OMNIUM 123sh
EVENT THUNDER AND ROSES 120Sh.

alsje dan toch 2 transbombers hebt..? zou ik het volgende doen
Als opening 1 Transbomber met de finale laten beginnen zodat iedereen omkijkt.
uiteraard volgend door een wat sierlijke bak met veel tails en afwisselingen, dus de Event Thunder and Roses,
Gevolgd door een opvallendere en wat meet argressive box, dat wordt dan uiteraard de Event Omnium.
En als afsluiter uiteraard de 2e Transbomber, natuurlijk opde volgorde zoals het hoort en zijn @ once finale als afsluiting.

Ik zou starten met een transbomber om hard van start te gaan.
Daarna over naar een angry red hornet, voortborduren op de kleur rood.
Dan door naar de event thunder and roses, om ook wat shapes erin te krijgen.
En weer afsluiten met een transbomber.

De transbomber is een geweldige brute box. Als je deze afsteekt moeten de boxen eromheen ook net zo bruut zijn. Mijn volgorde is beginnen met:
1. Event mini shell mayhem 284 shots.
2. Transbomber xxl 576 shots.
3. De Transbomber!!!
Gegarandeert een goede afsluiting van het geheel!!

De Transbomber heb ik nog nooit gehad maar zou hem graag willen winnen!

Ik zou beginnen met een knaller namelijk de Secret Temptation gevolgd door de Zero Tolerance LTD box en als laatste afsluiten in stijl met de Transbomber. Dit lijkt mij een super gave combinatie om te zien in de straat.

Als eerste de Crash Box 100'S. Deze 100 shots blok ramt alles in high-speed tempo eruit. Deze straatbox zet alles op z'n kop. Mensen komen eraan en kijken wat er aan het handje is.
Vervolgens de Immortal Gold 100'S. Iedereen zal versteld staan van al dat goud en gaan juichen. Nadat de laatste schoten van de Immortal Gold 100'S de lucht zijn ingegaan, volgen er 2x de Transbombersssss!

Begint met de event shock block, sierlijk, vrij gevarieerd maar al elementen die terugkomen in de transbomber.
Dan de event omnium, weer een waaier voor het showeffect en ook hier wat meer crackling en rood in terug te vinden met iets meer power erin.
Dan als finale 2x de transbomber om knallend af te sluiten.

Ik zou beginnen met de Immortal Gold en er dan een gigantische finale aan geven met een combinatie van de Transbomber en de Angry Red Hornet tegelijkertijd. Dat is echt een dikke show! (;

2 Rvw 560 crash box 100’s, voor de rustige intro
2 rvw 907 Event cake grande finale 500, voor de overgang
2 rvw 561 transbomber 144’s (eventueel v shape), even iets rustiger in begin voor een kort rust momentje en dan lekker knallen!

1 crash box
2 4 seasons
3 transbomber

Lekker wat afwisseling zo maar wel allemaal boxen met lekker tempo en natuurlijk met de geweldige ramfinale die de Transbomber in huis heeft.

Beginnen met de Event Immortal Gold. vervolgens de Event thunder and roses om de spanning lekker op te bouwen. Daarna, voor nog meer spanning opbouw en een geweldige climax 2x de TransBomber tegelijk.

Zie dit wel voor me eigenlijk :D

Ik zou starten met de 4 season, vervolgen met de Immortal Gold en afsluiten met de transbombers! Heerlijke combinatie!

Ik vind de Crash Box en de Primal Instinct heel goed bij de Transbomber passen. Dit zijn, net als de Transbomber, beiden hele leuke boxen voor een hele goede prijs. Hoe ik ze dan zou schieten?

Eerst de Primal Instinct, vanwege het lagere tempo een mooie box om mee te openen, en dan na de finalecake van de Primal Instinct lekker op tempo door met Crash Box. Die geeft dan een mooie inleiding voor de Transbomber die echt alles weg zal blazen!

Bij passen of om zelf te schieten?
Zelf heb ik legio aan rubro boxen besteld dit jaar en ook van plan met diverse boxen een show te schieten.

Ik zou starten met de crash box, hierna de sodom en gommorah en als finale 3x transbomber in W shape schieten.

Moet zeggen dat ik erg veel rubro boxen goed bij de transbomber vind passen.

Ik zou beginnen met de good "old" Crash box ,100 schoten die alvast een inleiding geven naar wat nog komen gaat, als 2e box ga ik ik voor de Event Palm Beach Power Box No.2 die ik onlangs op de demo bij Huisman heb gezien en absoluut indruk op mij heeft gemaakt.Wat een tempo en zeer mooie burst. Als afsluiter dan 2x de Transbomber box die ik vlak achter elkaar door zou laten doorlopen zodat de finale salvo`s bijna gelijktijdig ontbranden. Chaos in de straat gegarandeerd.

1. Crash Box
2. Event Palm Beach Power Box No.2
3. Transbomber Cakebox (2x)

Ik ga voor een combi van effecten. Als eerst begin ik met de Immortal Gold. Waarom? Dit is voor mij persoonlijk een van de meest gave boxen op de nederlandse markt. Fantastische goudeffecten die mezelf en mijn buurtjes iedere keer weer doet verbazen. Na het genieten van al het goud is het tijd voor wat meer kleur. Nummer twee in mijn lijstje is dan ook de Event Box 4 Seasons.Prachtige kleuren, mooie blinkers en het tempo wordt al een beetje opgeschroeft. Wanneer we dan echt lekker warm zijn gelopen, is het tijd voor de laatste topper en 'by far' de meest brute box van rubro. Het is tijd voor de Transbomber. Auto-alarmen die afgaan van de crackling, crackling die tot op de daken van de huizen valt, en een finale waar je bijna bang van wordt. Minutenlang genieten!
Nu verder dromen over deze mega show, en stiekem hopen dat ik een kansje maak. Fingers crossed!

Back
Bovenaan