[WINACTIE] Vol karton Transbomber van Rubro! - WINNAAR BEKEND

Beginnen heel origineel met de Immortal Gold. Heerlijke goudbak, mijn eerste grote box en eentje die al vele jaren in mijn collectie is teruggekomen. Daarna een prachtige, iets minder bekende goudbox.. De Golden Tarantula (voor deze prijsvraag heeft Rubro er vast op een zoldertje nog wel een staan :rolleyes:) . Net zo sierlijk als de Immortal Gold maar met prachtige waaiers en grote effecten gecombineerd met fish effect. Vervolgens sluiten we af met het geweld van deTransbomber.

1. Immortal Gold
2. Golden Tarantula
3. Transbomber

Om te beginnen de Immort Immortal Gold. Blijft al jaren een box die nooit teleursteld. Daarna toch wat nieuws proberen, Event Gates of Detonation. Hou er van elk jaar wat nieuws te proberen, en deze box van rubro kan ik dus niet laten liggen.
En daarna de Transbomber. Dit blijft voor mij een blok om me af te sluiten! Go out with bang:handsup:

1. Immortal Gold
2. Event Gates of Detonation
3. Transbomber

Dat is niet heel moeilijk, beginnend met de event immortal gold,
daarna het tempo flink omhoog met de crash-box en dan een goede finale met de transbomber

1. Event Project NO. 5 Silver Storm
Een rustig begin, waarbij ik mijn publiek opschrik met de harde burst en gigantische boeketten.

2. Event Zero Tolerance LTD 152'S
Door het wat langzamere tempo van deze box sluit deze goed aan op de Event project NO. 5 Silver Storm. De waaier in deze box zorgt er voor dat de show een sierlijk middenstuk heeft. Het verhoogde tempo in het einde van deze box geeft een mooie aanloop naar....

3. De Transbomber
Het ultieme finaleblok! Hoef ik geen woorden aan te besteden! Dit blok bewijst zich zelf al heel wat jaren! Wat een topper!

Ik zou gaan voor 2x transbomber champions edition.

Opbouw:
1x champions edition stand alone, richting het einde de 2e erbij in schieten waarbij de reguliere transbomber richting het einde mee doet als super finale.
Zo heb je 1 lang finale effect welke opbouwend is en in een climax eindigt.

1. Cubic Thunder een heerlijke rambak vol met sierlijke kleuren erin verwerkt.

2. Transbomber heeft geen uitleg nodig. Knaller van jewelste en jaarlijks bij mij in de collectie.

3. Transbomber champions edition... Hoe anders? je kan de grote broer toch niet scheiden van het kleine broertje... enige wat ik hier op toe te voegen heb is geweld op geweld is dubbel geweld... een patatje "oorlog" is er niks bij....

Ik zou beginnen met de Primal instinct om het publiek even wakker te schudden. Daarna iets rustiger maar o zo sierlijk door met de Immortal Gold. En dan vol gas met de Transbomber.

Makkelijke keuze!

Beginnen met Immortal Golg, lekkere bak met mooi tempo.
Dan de Transbomber zelf, alvast het tempo wat ophogen.
En eindigen met de grote broer; de Transbomber Champignons Edition!

Ook ik zou rustig beginnen met de immortal gold. Daarna sneller met de Primal Instinct met als afsluiter de Transbomber. Wat een feest!

Als eerste de event shock block daarna de immortal gold en als afsluiter 2 maal de Transbomber in v shape

1). Angry Red Hornet; rustig beginnen met red ghost!
2). Cubic Thunder; Brute effecten met inleiding van crackling
3). Transbomber; helemaal los!

Eerste de rustige EPIC SHOWDOWN om in te komen

tweede de sierlijke crashbox als opwarmertje voor de ultieme finale

Laatste natuurlijk de transbomber als de ultieme afsluitng

Back
Bovenaan