[WINACTIE] Vol karton Transbomber van Rubro! - WINNAAR BEKEND

1. Transbomber Champions Edition
2. Cardinal of Souls
3. Transbomber

Omdat? In deze show zit alleen maar geweld!! En eindigt met het neusje van de zalm. Probeer hier maar eens overheen te komen Buurman ;)

Om het tempo rustig op te voeren naar een spetterende eindfinale zou ik kiezen voor eerst de Immortal Gold, gevolgd door de Event Mine Shell Mayhem, voor een mooie midden show spektakel en als finale, hoe kan het ook anders, de Transbomber!

1. Immortal Gold
2. Event Mine Shell Mayhem
3. Transbomber

Natuurlijk wel even mooi door lonten voor een daverende show en dan wachten op het applaus van de uitgelopen mensen uit de straat! :holland:

Ik zou beginnen met de crash box.
Het is een mooie box om de aandacht mee te trekken in de straat, zeker met die spinners en het tempo wat precies goed is.

Dan als twee de de Immortal Gold, de gouden palmen zijn wat mij betreft de beste opwarmer of af te sluiten met de transbomber.
Ook het tempo van de Immortal Gold past hier perfect bij.

Als afsluiter de (in mijn ogen beste cakebox die er is) Transbomber!
Wat een geweld geeft deze box! Ook het tempo van deze box met name in de finale ie fenomenaal!

Pfiew, wat een dikke winactie weer!:D
Ik ben echt gek op gouden effecten, dus ik zou eerst de Gold Medals schieten met daarop volgend de Immortal Gold. Dit dan natuurlijk afsluiten met 2 keer de Transbomber tegelijk! Spektakel!:handsup:

Groetjesss:bye:

Ik heb heel erg zitten twijfelen maar het wordt #1 Primal Instinct (rustig beginnen en als finale die lekkere salutes), vervolgens tussen de Cubic Thunder omdat het tempo wat hoger ligt, en afsluitend 2x de Transbomber omdat het solo al zo'n heerlijke rambak is, laat staan 2!! Gegarandeerd applaus van alle toeschouwers :)

Ik zou beginnen met:

1) Immortal Gold. Mooie rustige goudbak met zo nu en dan een lekkere versnelling.

2) Event Palm Battery. Hele vette cakebox in een waaiervorm, dat de lucht geheel gevuld is.

3) 2 x De Transbomber als finale. 2x een lekkere Chaos bak met een heerlijk Crackling geweld!:handsup:

Begin met de rubro event 4 seasons voor mooie kleur en dikke blinkers.
Gevolgd door de rubro event shock block met een mooie waaier er in.
Daarna afsluiten met de rubro transbomber als dikke finale , heerlijk
Dat crackling met rode parels en goud!

Ik maak er een transbomber feesie van..

Eerst de transbomber los, even lekker rammen.
Daarna de transbomber champions edition.
Als laatste nog een transbomber championa edition met halverwegen de normale transbomber erbij fakkelen...

Hee hoo, let's go!

Ik zou rustig beginnen met de Immortal Gold, vervolgens iets sneller met de 4 seasons en eindigen met de Transbomer om de wow factor te vergroten.

Ik zou beginnen met Shock Block.... iedereen mooi opgewarmd en mooi waaiereffect... Vervolgens de Immortal Gold.... Blijft een topper die gouden effecten. En dan eindigen met de Transbomber. Mooie afsluiter van deze toffe show ;-)

Crash box om te beginnen als opwarming daarna de Immortal Gold en als finale the transbomber om de hele buurt op stelten te zetten!!

De angry red hornet als eerst als die klaar is de cubic thunder daarna in stereo de transbomber tegelijkertijd. Waarom? Nou we willen KNALLEND het jaar uit dit lijkt mij toch geniaal. Iets rustigere opbouw met rode ghost gewoon mooi niks meer aan toe te voegen, daarna 180 shots klappen en crackling geweld. Als dat nog niet genoegg is als afsluiter tegelijk 288 shots nog meer crackling met rode tinten aan geweld. Tja zeg het zelf maar

Back
Bovenaan