[WINACTIE] Vol karton Transbomber van Rubro! - WINNAAR BEKEND

Begin met de Event box 6 Elements aansluitend de Immortal Gold en als finale 2x de Transbomber.

1: Event Sodom and Gomorrah
Omdat dit een persoonlijke favoriet is en omdat deze box echt veel variatie heeft.

2: Transbomber Champions Edition
Vanwege de heerlijke hoeveelheid crackling die hierin zit!

En dan eindigen met de Transbomber zelf voor een knallende finale!

Beginnen met de Immortal gold daarna de Angry Red Hornet afsluitend met de Transbomber
Lekker divers met een goed tempo

Ik zou beginnen met 2 keer de Primal instinct waarbij de 2 Transbombers instarten na de laatste cakes van de Primal instinct.
:biertje:

Immortal gold -> Angry Red Hornet -> Transbomber.
Al populaire keuze zo blijkt, maar deze drie achter elkaar geven een mooie opbouw naar de legendarische transbomber finale.

Wederom een dikke win actie :bonk:

Ik zou beginnen met:
Event Ominium
Event Thunder and Roses
En als finale de Transbomber

1 Metallion Blitz (voor een rustige opbouw)
2 Crashbox (Voor een snel tempo)
3 2 x Transbomber (voor de spetterende finale)

Beginnen met een oldie, dan een waaierbox en afsluiten met chaos!

Event 4 Seasons
Event Omnium 132’s
Transbomber

Immortal Gold, mooi uitgewerkte rustiger box om mee te beginnen
Event 4 Seasons, Die al iets meer gas geeft en dikke salvos en grote effecten
De transbombers tegelijk, versnellende "escalatieboxen" als een superfinale

Ik zou beginnen met de immortal Gold, om de lucht eens goed te gaan vullen met goud, vervolgens zou ik de 2 transbombers doen lekker veel crackling om vervolgens af te sluiten met de transbomber champions edition om af te sluiten met nog meer crackling want man wat ben ik zelf een crackling fan!

Ik zou beginnen met de good old event 4 seasons. Even de boel lekker opschudden en voor te bereiden op het moois dat komen gaat. Daarna de Event Gates of Detonation, deze geeft wat meer tempo en spektakel met een mooie opstap naar de finale met natuurlijk de Transbomber. Een echte rambak die zich uitstekend leent voor een spetterend slot van het oude jaar.

Om te beginnen een Event Neon box voor de kleurtjes. dan een immortal gold voor het goud. en dan de knetterfinale met 2 stuks transbomber tegelijk.

Beginnen met de Immortal Gold daarna de Transbomber champions edition en als afsluiter 2 x de Transbomber in v shape..

Wat een leuke actie weer.

We gaan starten met de primal instinct. Een heerlijke box die nog wel rustig is. Vervolgens gaan wij door naar de Event Shock block, wat eigenlijk al een opzichzelfstaande staande show is en dan als laatste, hoe kan het ook anders De Transbomber om iedereen wederom te verbazen.

Beginnen met de Event Flash Willow power box no.1, daarna heerlijk verder met de Crash Box 100's om vervolgens af te sluiten met de Transbomber als dikke eindshow!

Ik zou beginnen met de Event Box 4 Seasons 100's. Een bak met een lekker hoog tempo en veel verschillende effecten. Hierna volgt de Event Immortial Gold 100's. Een hele brute bak die de lucht helemaal goud kleurt. En natuurlijk als laatste de Transbomber. Een bak met een gruwelijk tempo.

Back
Bovenaan