[WINACTIE] Vol karton Transbomber van Rubro! - WINNAAR BEKEND

WINACTIE] Vol karton Transbomber van Rubro!

WINACTIE] Vol karton Transbomber van Rubro!

1. Sensation 500 , Flitsende start,
2. Event Sodom en Gomorrah, sterke aanloop naar de finale
3. Transbomber, Echte finale blok

Hele gave actie weer!

1. Event Omnium
2. Transbomber Champions edition
3. 2x Transbomber

Gewoon, omdat dit een kort maar krachtige show is :D

Met 3 boxen kun je wel een mini showtje creëren als je meerdere schietrichtingen gebruikt en een rustmoment inbouwt. Ik zou daarom niet voor 3 i shape ram boxen kiezen maar voor:
1. 4-seasons
2. Event Zero Tolerance LTD 152's
3. 1 of 2 x Transbomber

Met de 4-seasons kun je al lekker de aandacht trekken door in heerlijke salvo's mooie en diverse effecten de lucht in te pompen.

Daarna kun je met Event Zero Tolerance LTD 152's met een rustig tempo maar toch met flinke effecten in diverse schietrichtingen een mooie opbouw creëren naar de finale. Ook geven de tails in deze box een mooi show effect en krijg je gegarandeerd ooh's en aaah's van het publiek tussen al het geweld door.

Vervolgens natuurlijk afmaken met het moordende tempo en het geweld van 1 of 2x tramsbomber.

De combi is volgens mij al tig keer langsgekomen, maar ik ga ook voor de gouwe ouwe;

1: Event 4 Seasons
2: Immortal Gold
3: Transbomber!

Ik zal eerst beginnen met

- EVENT BEST OF POWER BOX NO.1 EN NO. 2. Het zijn wel twee boxen maar worden bij elkaar verkocht. Deze zijn nieuw maar op de film zijn ze fanatisch. Deze komen volgend jaar op mijn lijst (budget is al meerdere keren overschreden en scheiding is dichtbij :) ) De nieuwe duo boxen zullen de interesse van de straat trekken

- EVENT IMMORTAL GOLD 100'S als tweede de burst en boeket is een natte droom. Elke man zal het niet erg vinden om hem te hebben ondanks hij al een tijd meegaat. Aandacht zal gefocussed blijven en men kijkt uit naar het volgende

- Transbomber is de kers op de slagroom wanneer na iedereen weet dat het klaar is

Leuke prijsvraag. Ik zou voor de volgende compositie gaan:

1. Immortal Gold (vanwege de enorm mooie gouden effecten en om de show te starten)
2. Angry Red Hornet (even wat meer spektakel als midden-stuk)
3. Transbomber (nog meer spektakel als eindfinale)

:handsup:

Ik zou uit ervaring kiezen voor een klassieke combi:
- Event Spirit of beijing (rustig maar in style)
- Event box 4 season (Volgorde B-A-C-D voor het oplopende tempo)
- Transbomber ( ja...CHAOOOOOOSSSSSSS)

Gave actie, leuk om alle soorten verschillende smaken te zien!

We beginnen met de Event project no. 5 silver storm. Een cake met een wat rustig doch goed tempo die mooie volle boeketten geeft in blauw en groen. Daarna nemen we de Event omnium. Mooie variatie met diverse schietrichtingen maar ook spinners. Daarbij loopt het tempo al mooi op. En dan als klapper de Transbomber met de lucht gevuld met crackling en kleur.

Beginnen met de Angry Red Hornet, mooie rode kleuren en zwemmende effecten, daarna de Primal Instinct met mooie grote gouden effecten en blauwe details en als afsluiter 2 x de Transbomber voor een grootse finale!

Ik zal beginnen met de Immortal Gold,rustig starten met mooie sierlijke gouden effecten,daarna de Event 4Seasons,het tempo opvoerend met kleuren en daarna rammend afsluiten met de transbomber.

Beginnen met een Event Neon Wave 42’s.
Mooie felle tails om mee te starten.
Daarna een Event Cake Grande Finale 500.
Een goed en breed gevulde lucht met al een kleine voorbode voor wat nog komen gaat.
En dan als afsluiter de Transbomber. Een en al geweld.

De mijne was vorig jaar namelijk binnen zo’n 20seconden helemaal leeg geschoten.��

1. Ultimate Mythology: Mooie opwarmer en publiekstrekker met al zijn verschillende effecten, waaronder fluit.
2. Transbomber: Het hoofdgerecht, even lekker rammen met al zijn crackling aan boord.
3. Immortal Gold: De afsluiter, tijd om het hoofdgerecht even te laten bezinken met een paar prachtige gouden palmen.

Back
Bovenaan