[WINACTIE] Vol karton Transbomber van Rubro! - WINNAAR BEKEND

Ik zou starten met de Event Omnium, een sierlijke box met veel afwisseling. Daarna de Immortal Gold, mooie salvo's en opbouwend naar het hoogtepunt van de Rubro-show, de 2 Transbombers tegelijk!

Mijn afsteekvolgorde zou er als volgt uitzien:

1. Angry Red Hornet
2. Event Omnium
3. Transbomber

Waarom?
Allereerst zocht ik producten die qua effectkleuren mooi op elkaar aansluiten. Deze drie artikelen bestaan voornamelijk uit goud en rood. De start van dit project met de Angry Red Hornet lijkt mij een mooie 'aandachtstrekker'.

Om vervolgens het middenstuk interessant te houden, wilde ik shapes toevoegen. Daarvoor is de Event Omnium het meest geschikt gezien z'n effectkleuren. Daarnaast zijn de swirling staarten en subtiele andere kleuren naast goud een interessante toevoeging.

Het afsluitende salvo van de Omnium sluit mijns inziens perfect aan op de Transbomber. Die doet vervolgens even een stapje terug om vervolgens af te sluiten in dik tempo.

Een extra voordeel van deze 3 boxen is dat ze allemaal 25mm zijn, zodat deze de Transbomber beter tot z'n recht laten komen qua kaliber (i.p.v. als de boxen ervoor 30mm zouden zijn).

Ik zal kiezen uit boxen die ik zelf heb gehad. Als eerste kies ik de Flash of the Gods. Het jaar dat deze box uit kwam had ik m direct al aangeschaft en daar was ik erg gelukkig mee. Prachtige box met een mooie diversiteit aan volle effecten en een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Daarna kies ik voor de Immortal Gold. De box die voor mij destijds een nieuw tijdperk inluidde en waar Rubro naar mijn mening het voor elkaar kreeg om echt de next-level te bereiken. Mooie sierlijke box met prachtig goud en geweldige salvo's. Daarna uiteraard de twee Transbombers als ultieme finale. Ook deze box had ik in het eerste jaar en wat een box was dat zeg. Crackling all over the place, niet normaal! Ik zou de twee boxen wel met een afstand van 15/20 meter van elkaar afsteken zodat de volledige straat veranderd in crackling chaos :)

Wat een gave prijsvraag!

Ik zou beginnen met de Event 4Seasons, dan de Immortal Gold en als afsluiter de Transbombers!

Toffe actie! Ikzelf zou in deze volgorde losgaan :

1. Immortal Gold 100's
2. 2x de Transbomber
3. Event Shock Block 120's

Lekker een groot boekkettenfeest en de finale van het Shock Block maakt het goud compleet :)

Event Immortal Gold > Event Omnium > Transbomber

Relatief rustig beginnen met de Immortal Gold, dan de groots en breed uitpakken met de Omnium, het publiek laten wennen aan de crackling, en dan de Transbomber er als chaos makende afsluiter achteraan.

Wauw! Wat een prachtige prijs! Ik zou beginnen met Event Thunder and Roses om de aandacht te trekken en de spanning op te bouwen, vervolgens zou ik de Even Omnium opstellen en als laatste natuurlijk 2x de transbomber 10 a 15 meter uit elkaar de lucht in rammen!!

Eerst de immorta lgold om mooi op te bouwen met veel goud, en verbluffende effecten, daarna door met de crashbox, en om de hele straat met een mond open te laten staan, daarna af te sluiten met 2x transbomber :D

cake 1 & 2 transbomber
angry red hornet
cake 1 & 2 transbomber
event zero tolerance
2x tegelijk cake 3 & 4 transbomber

Leuke prijsvraag!
Ga even uit van kleine 45 man toeschouwers aan de rand van een klein speelveldje +/-500m2, geen bomen, normale bebouwing en een zuchtje wind.

Voorkeur heeft dan wel elektrisch afsteken, ivm in elkaar overlopen, maar fakkelen is ook leuk.

1: Big Boss 588's (waarom: veel verschillende effecten/kleuren)tijd: +/-3:50min.
2: Transbombers 2x 20mtr uit elkaar en synchroon (waarom: gewoon omdat het dan kan :D tijd: +/-1min.
3: The Sensation 500s (Waarom: na het Transbomber geweld even weer beetje kalmer aan)tijd: +/-2:30min

Zo heb je een leuke show met "wauw effecten" van ongeveer 7 minuten die niet snel zal vervelen en waar de meeste effecten en kleuren aan bod zullen komen, dus voor iedereen leuk.

Als je het aan mij vraagt zou ik zeggen de Angry Red Hornet om die mooie rode kleur en de Immortal gold omdat het een prachtige goud box is!

Zooo hé, wat een gave actie weer!:handsup:
Aangezien ik een echte Crackling liefhebber ben zou ik beginnen met 1x de Cubic Thunder en daarna de Crashbox met de Transbomber als afsluiter: heerlijk!:D

Laatst bewerkt:
Immortal Gold om rustig met grote mooie gouden effecten te beginnen, gevolgd door de Crashbox om de chaos opgang te krijgen door de spinners en dan rammen met de Transbomber.

Ik zou gaan voor de volgende volgorde:
1. Event Omnium (Restig opbouwen met mooie waaiers)
1. Event Flash of the God's (mooi middenstuk als opwarmer voor de finale)
3. Transbomber (Tja wat kan ik er nog over zeggen: Afsluiten met geweld/choas)

Ik zou gaan voor de immortal gold eerst...Heerlijke rustige bak
Daarna het Transbomber geweld
Om af te sluiten met de mooie waaier: EVENT THUNDER AND ROSES

Eerst de rubro 6 element vanwege de mooie opbouw en prachtige uitwerkingen
Daarna de thunder en roses vanwege de gave waaiers
En dan natuurlijk het geweld van de transbomers(s)

Back
Bovenaan